Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Det börjar bli dags att köpa nya trädgårdsmöbler till vår bostadsrättsföreningen och i styrelsen är vi lite oense om vad för möbler som...
Trädgård & Växter
Någon som vet var man kan få tag i dagliljan hemerocallis hybrid stella d'oro? har frågat i 6 olika både stora och små ställen men ingen...
IT & mobiler
Jag har kommit igång med att fota ordentligt nu, var igår i Slottskogen med syskonbarn och min syrra och det blev många fina bilder. Än...
IT & mobiler
Vilket är enligt tester och annat det bästa anti-virusprogrammet av de två? Jag har försökt googla runt lite, men tycker inte direkt att...
Trädgård & Växter
Nu när vår altan snart är färdig så har vi börjat fundera på vad vi ska ha i landet nedanför. Det måste vara lättskött för vi är inga...
Trädgård & Växter
Den här våren har ägnats åt att göra i ordning en pallkrageodling vid växthuset. Där fanns ett litet land med kryddor som jag grävde om...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...