Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet När jag köpte min lägenhet fick jag lite möbler från hon som bodde där innan, bland annat den här bokhyllan: jag ska fixa o dona lite...
Svar
17
· Visningar
1 475
Senast: lizan
·
Hemmet Jag söker en hylla man kan få i rejält med kryddburkar. Letat men hittar inget :crazy:. Dessutom ska det gå att få i burkar som är...
Svar
5
· Visningar
2 087
Hemmet jag och pojkvännen har just köpt ett monster till garderob på ikea. den är 236 cm hög och det är inga problem där vi bor nu, med...
Svar
3
· Visningar
2 836
Senast: hagel
·
Hemmet Här kommer lite bilder på lägenheten som jag och pojkvännen flyttade till i helgen :D Än så länge är det mycket kvar att göra, men jag...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Kivina
·
S
IT & mobiler Hur skyddar jag mig mot att någon kan gå in och läsa mina msn konversationer?? Går det?? Har fått reda på att mitt ex "hackat" sig...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: squirlett
·
Hemmet Tror ni man kan få kostnadsförslag på vatten och avlopp utan att ha ett hus? Försöker räkna på vad huset får kosta om det inte finns...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Xzite
·
Trädgård & Växter Det börjar bli dags att köpa nya trädgårdsmöbler till vår bostadsrättsföreningen och i styrelsen är vi lite oense om vad för möbler som...
Svar
10
· Visningar
10 537
Senast: Philosophia
·
Trädgård & Växter Någon som vet var man kan få tag i dagliljan hemerocallis hybrid stella d'oro? har frågat i 6 olika både stora och små ställen men ingen...
Svar
13
· Visningar
2 451
Senast: R8n
·
S
IT & mobiler Jag har kommit igång med att fota ordentligt nu, var igår i Slottskogen med syskonbarn och min syrra och det blev många fina bilder. Än...
Svar
19
· Visningar
1 269
Senast: Egonson
·
Trädgård & Växter Hur får man bort dem? Har en mellan trädgård i storlek och inte mindre än 4(!!!) olika myrbon. Ett gäng svartmyror har nu letat...
Svar
8
· Visningar
6 147
Senast: mian1
·
Trädgård & Växter Kan man ha det i hela sverige? Hur sköter man dom? Hur vill dom ha det? Soligt? Skuggigt? Är dom dyra? Hur stora blir dom?
Svar
9
· Visningar
3 317
Senast: åke
·
Hemmet I vårt stall har det varje sommar bott 3-4 svalfamiljer. Det är ju gulligt och vi låter stallportarna stå öppna hela sommaren så att det...
Svar
2
· Visningar
4 769
Senast: mian1
·
IT & mobiler Vilket är enligt tester och annat det bästa anti-virusprogrammet av de två? Jag har försökt googla runt lite, men tycker inte direkt att...
Svar
5
· Visningar
985
IT & mobiler Hej! Jag vet inte riktigt vad jag har kommit åt på datorn/webläsaren, men så fort jag går in på en ny sida, öppnas den i ett nytt...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Modest
·
Trädgård & Växter Nu när vår altan snart är färdig så har vi börjat fundera på vad vi ska ha i landet nedanför. Det måste vara lättskött för vi är inga...
Svar
7
· Visningar
4 593
Senast: Calvaro
·
Trädgård & Växter Den här våren har ägnats åt att göra i ordning en pallkrageodling vid växthuset. Där fanns ett litet land med kryddor som jag grävde om...
Svar
11
· Visningar
3 737
Senast: Mysgrisen
·
T
IT & mobiler Har köpt xp med oem. Hur instalerar jag detta nu? Måsta jag ta bort det befintliga xp på min dator för att kunna lägga in det nya...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: Tarzzan
·
I
Fritid Är jag den enda flugfiskaren här, eller är vi fler? :) 2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: Irenes
·
IT & mobiler När jag skriver något, på nätet eller i word t ex, så är dte precis som vanligt, men när jag loggade in på msn och skulle skriva ett...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Sharpless
·
Äldre Stora fötter, höga vrister och fötter, vrister och vader som för närvarande är som telefonstolpar, utbytes mot fräschare exemplar...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka