Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Stora fötter, höga vrister och fötter, vrister och vader som för närvarande är som telefonstolpar, utbytes mot fräschare exemplar...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Hej! Jag har en liten fråga som jag undrar ifall någon snäll kunnig bukare kunde svara på. Eller när jag ändå håller på så två frågor...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: Stalker
·
Trädgård & Växter Det tar sådan tid att vattna rabatterna på kvällarna att jag i går kläckte idén om "konstbevattning". Har en dryga 20 m lång rabatt...
Svar
17
· Visningar
2 340
Senast: cili
·
S
Hemmet Hej. Måste rensa min tankar då jag har kört fast i valet och kvalet av badkar. Eller snarare, jag har redan bestämt mig för...
Svar
1
· Visningar
1 198
Senast: KungTulle
·
C
  • Låst
IT & mobiler Finns säkert tusen såna här men hitta inga :eek: :angel: Nåja, är det nån som vet hur man byter alias och har ni några förslag? :p
Svar
2
· Visningar
719
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Hej! behöver hjälp att blåsa ut HELA datorn, då menar jag bokstavligen ALLT! Försökte använda mig utav DBAN, men kan inte spara exe...
Svar
11
· Visningar
1 813
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Hur får man fram copyright tecknet? Man skriver väl ngn kod lr nått? :confused: Help
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Baka_kun
·
L
Fritid Heej. Jag undrar om sidan horse world online är gratis.? Man kan säkert läsa de på sidan men ja hittar inte de. Endel säger att den...
Svar
8
· Visningar
2 075
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Hej! Jag håller på med en hemsida i Freewebs och har "lagt upp" den så den har _______.webb.se Nu vill jag att man ska kunna...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Crianza
·
IT & mobiler Hur addar man någon på Windows Live Messenger? Är jag helt blind eller går det helt enkelt inte? :eek: :(
Svar
2
· Visningar
979
Senast: elfi
·
S
IT & mobiler Jag försöker få till en annons i Google AdWords, vilket går bra i sig, men jag kan inte logga in. Jag har ett Google konto, men får...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Spider84
·
Hemmet Har aldrig komposterat i hela mitt liv men har nu börjat fundera på hur vi ska kunna minska familjens just nu enorma sopberg. Givetvis...
Svar
13
· Visningar
1 595
I
IT & mobiler http://www.pixbox.se/pic_show_id20684123.html Vad ser bäst ut? Det brusigare men skarpare bilden? Eller den med mindre brus, men...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: indy1234
·
Trädgård & Växter Ja, kan man planetera bärbuskar, tex. krusbär, i stora krukor, eller bör de hellre planteras direkt i marken. Läst att krusbär vill ha...
Svar
4
· Visningar
3 130
Senast: Låtta
·
M
IT & mobiler Ska få ett macro objektiv till konfirmation eventuellt och nu har jag suttit dagarna långa och kollat runt på olika objektiv. Ska...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter Äntligen:banana::banana: (har väntat sen ett år tillbaka) hela albumet här http://www.pixbox.se/alb_show_id784226_page0.html 2 3
Svar
56
· Visningar
4 459
Senast: Kratus
·
Trädgård & Växter Hade vart kul om vi kunde ordna en sån växtbytar/ bukeväxtloppis. Gärna i skåne. Jag vill helst inte ha det här hemma eftersom vi...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Hittade detta recept på "Visste du att?" 1. Fyll en balja till hälften med brännässleskott. Lägg ett nät i botten, då blir det...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: Hazel
·
Fritid Vad brukar ni göra för pyssel? Jag gör kort till mina nära och kära och ibland även små blomsterdekorationer. Fram med era dolda... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 596
Senast: Eulif
·
Hemmet Vi ska göra om vårt badrum i sommar och vill ha massor med inspiration så visa bilder på era badrum nu!!!:bump::bump: 2 3
Svar
49
· Visningar
6 316
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka