Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
Hemmet Sitter och försöker rita en planlösning åt oss :) Men det går åt h-vete. Vi planerar köpa tomt och bygga hus men inget hus vi sett hos...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: JumpForMyLove
·
S
IT & mobiler Nån som vill förklara för mig vad det innebär, dvs vad som är skillnaden mot att ha vanlig kabel-TV. Behövs det fortfarande en...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Bedeviler
·
Fritid Hej! kanske det finns en sån tråd redan, men jag vill ha in rapporter om alla era projekt!! Vad håller ni på med nu eller har gjort...
Svar
11
· Visningar
6 187
Senast: Lusidor
·
IT & mobiler Jag tänkte bara fråga lite snabbt. Min bror åkte till New York i morse och kommer hem om en vecka. Han har lämnat båda sina hårddiskar... 2
Svar
22
· Visningar
1 807
Senast: Ranger
·
S
Hemmet Vår hyresvärd har tidigare sagt nej till att man får göra fondväggar. I så fall så ska man betala det själv. Det har aldrig varit...
Svar
4
· Visningar
1 943
Senast: squirlett
·
IT & mobiler Jag vill ju använda min fina bild som avatar, men det ger invalid URL. Vet någon varför? Adressen är...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Min ena dator har fått vila från användande i ca ett halvår, nu när jag skulle använda den för att spela ett spel så hittar den inte...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Cattis_E
·
C
IT & mobiler Ska köpa mig en bärbar dator inom snar framtid, då den stationära datorn ska flyttas på ovanvåningen då sonen ska få kontoret till sitt... 2
Svar
30
· Visningar
2 835
Senast: javill
·
Fritid Av tyg! Jag ville bara visa upp dem, jag är lite förälskad. :D
Svar
19
· Visningar
2 418
Senast: Shenzi
·
Hemmet Så nu vill jag ha en bildtråd med era (och även googlade) fondväggar... Jag har ett helt hus att tapetsera och har hjärnsläpp. Har...
Svar
7
· Visningar
8 118
Senast: Armani__
·
IT & mobiler Jag har vid flertal tillfällen försökt att skaffa BankID. Java är installerat men det kommer upp en varningsruta att "webbläsaren är...
Svar
10
· Visningar
967
Senast: mimus
·
Fritid Vi diskuterar husbil, men ingen av oss har någon egentlig erfarenhet. Jag har haft husvagn en gång tidigare, i mitt förra förhållande...
Svar
8
· Visningar
1 562
Senast: pomelo
·
IT & mobiler till bärbara datorer... Vart köper man det? Jag tror att det är en strömsladd... Det är en sladd och på mitten är det en stor...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: sharpedge
·
Hemmet Jag har köpt ett gammalt runt bord med stolar. Tänkte måla dem vita. Ännu har jag inte bestämt mig om jag vill ha dem shabby chic, så...
Svar
3
· Visningar
2 199
Senast: Gefjun
·
Trädgård & Växter Härligt med sommar ellerhur?:banana: Och vi i våran familj tänkte förgylla den med en plaskdam på gården. ett st billigare pool som...
Svar
10
· Visningar
3 978
Senast: map
·
Hemmet Vad kan man vänta sig av en bostadsrätt på 60 kvm där det bor två personer? Jag sitter och letar efter lämpliga elleverantörer, och då...
Svar
11
· Visningar
2 019
Senast: Sedna
·
Hemmet Kan man tvätta ett par sneakers i tvättmaskinen? Alltså ett par "tyg-gympaskor" som egentligen ska vara vita, men som är lite väl...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Armani__
·
Trädgård & Växter Jag har en hörna med rabarber i kanten på gräsmattan, men jag vill ha mycket mer rabarber! ;) Är det bara att sluta klippa gräset...
Svar
3
· Visningar
1 824
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Vet att man inte får göra någon form av efterlysning, men hoppas på ett undantag. Filiduttans msn blev nämligen "lånat" av ett gäng unga... 2
Svar
34
· Visningar
3 270
Senast: spydon
·
Trädgård & Växter Nu tänkte överbyggnaden till min brunn tacka för sig och logga ut. Genomrutten och GAMMAL. Hur får man tag på en ny? Bygger ny...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: karindk60
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka