Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Ska publicera en bild i en tidning, och bilden ska vara minst 300 DPI. Men vad är DPI och hur ser jag hur många DPI bilden är?
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: ang
·
IT & mobiler Kan man göra det utan att behöva spara sida för sida? Någon som kan förklara hur jag går till väga?
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Bansan
·
IT & mobiler Hur gör man för att få det att funka?? Det står bara "det finns inte stöd för delade mappar" när jag försöker.. Och går jag in på...
Svar
10
· Visningar
2 380
Senast: sweep
·
IT & mobiler Nu har hjärnan hittat lite minnesbilder av ett spel, men minns inte namnet. Det var typ som Settlers, fast med indianer eller...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: malumbub
·
T
IT & mobiler Hur "höger"klickar man på en MacBook dator? Tex när man markerar en text och högerklickar för att spara?
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Tysken_
·
IT & mobiler jag installerade ett nytt spel idag på min dator. bilden i spelet vart helt förvriden, och konstig. det stod också att "windows...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Min sator dummar sig totalet, eller rättare sagt explorern. Den funkar inte för fem öre medans allting annat funkar. Jag kan spela...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: moonlightgarden
·
IT & mobiler Det klickar till i högtalarna när man uppdaterar en sida/klickar på en länk i min dator. Mycket irriterande eftersom det just förstörde...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: nidron
·
S
  • Låst
IT & mobiler Vad gör jag för fel??:confused: Försöker importera filmer jag filmat med mobilen idag, till moviemaker, men.... de funkar inte...
Svar
1
· Visningar
805
·
IT & mobiler Ja cd enheten har fastnat på min HP laptop, det händer inget när man trycker på knappen, har försökt pilla ut den men den sitter totalt...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Bison
·
Y
  • Låst
IT & mobiler Hur får man en bild här på buke, som syns när man skrivet inlägg?:confused:
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Vad finns det för alternativ till att öppna sådana filer? Fick ett arbete skickat till mig och när jag hade packat upp så var där två...
Svar
7
· Visningar
1 383
Senast: Saybia
·
L
IT & mobiler Hur gör jag för att få fina NYA teckensnitt(nerladdade från internet)till adobe photoshop?? Jag har laddad ner dom på datorn, men jag...
Svar
18
· Visningar
2 335
Senast: Emfia
·
Fritid Min dyngstack förra året. Ska fortsätta med lite fler sorter i år.
Svar
0
· Visningar
492
IT & mobiler Telia, Tele2, Glocalnet, Bredbandsbolaget... Har jag missat något företag? Vi har Telia just nu, men tycker att de är rättså dyra...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: fanie
·
IT & mobiler Hur f*n gör man? Har kollat sidan http://www.portforward.com/english/applications/port_forwarding/Utor/Utorindex.htm har ett d-link...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Hur kodar man enklast och bäst för att få till en sida så här: Det svarta och beiga har jag koll på. Svarta är ju bara...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: Spider84
·
IT & mobiler om jag vill bränna en dvd med datafiler i nero, och sen kunna bränna vidare på den vid ett senare tillfälle, hur gör jag då ??? är novis...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Stalker
·
S
  • Låst
IT & mobiler Hur omformaterar men en dator? Jag har en bärbar som saknar Å,Ä och Ö. Nu är det en eng. veriationen av win98. Jag har den swe...
Svar
3
· Visningar
1 083
·
IT & mobiler Jag ska lägga upp mina hemsidor som jag har gjort till olika människor men behöver ett bra och billigt webbhotell. Vad använder ni för...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka