Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som kan tipsa om en bra/rolig sida på näte.. nått man kan göra om man skulle ha tråkigt ^^
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Stalker
·
C
IT & mobiler Jag undrar hur jag gör för kunna visa en hel sida med olika bilder för nagon annan, inte bara en bild itaget. När jag vill visa en bild...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Farouk
·
B
IT & mobiler Jag vet inte längre vad jag ska göra. Jag hade tydligen fått in virus som gjorde att datorn hängde sig när som helst och det var bara...
Svar
8
· Visningar
3 455
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Om man bara surfar, mailar och lyssnar på internetradio, märker man då någon faktisk skillnad på 1mbit och 2mbit??
Svar
2
· Visningar
815
Senast: athena
·
S
IT & mobiler :o nu är det så här att vi filmade på en tävling, men det var väldigt mörkt i ridhuset så man ser ingenting på filmen, bara svart i stor...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Saraa
·
E
IT & mobiler eller Skype. Har hört att man kan ha en webcam och prata direkt med folk. Är det någon som har det? Fungerar det bra? Eller känns det...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Prosit
·
IT & mobiler På senaste tiden har mina högtalare till datan börjat knastra när jag hade ljudet på. Det låter typ som när eltråd nuddar ngt om ni...
Svar
2
· Visningar
1 391
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Nu kommer en liten tankenöt :) Jag har problem med sidor som t.ex. CSN(BankID) och tv3.se som använder Java på sina sajter. Det...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Ragatan
·
L
IT & mobiler Hur gör man när man ska få en bild "suddig" på en annan bild? UNDRAR???:confused:
Svar
2
· Visningar
766
Senast: limpaa__
·
T
IT & mobiler vad betyder detta? the selected file has an extension (torrent) that is not recognized by windows mediaplayer because the extension...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: nidron
·
IT & mobiler Det är finns ju ett sammelsurium av olika insticksprogram till Firefox. Tänkte man kunde använda den här tråden till att tipsa om vad...
Svar
14
· Visningar
1 475
·
IT & mobiler Kan man göra så att att de där "Url", "Tag" och "Img" under bilderna försvinner? Jag vill bara att bilderna ska synas, inte länkadressen...
Svar
1
· Visningar
655
·
IT & mobiler Hmm, ni vet i faltet dar man skirver adressen till hemsidor... dar kan de adresser man senast gatt in pa sparas... nagon som vet hur man...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Efterom jag i princip aldrig någonsin har spelat något annat än heroes III i hela mitt liv, behöver jag nu lite tips på andra spel...
Svar
8
· Visningar
973
·
W
IT & mobiler Fanns en länk till en sida som hade dom flesta av dom där små läskiga programmen eller sidorna. Där man ska göra ngt så hoppar det fram...
Svar
1
· Visningar
956
·
I
IT & mobiler Jag behöver verkligen hjälp nu! Det är så att jag ska köpa en ny digitalkamera och jag behöver flera alternativ som jag kan välja...
Svar
15
· Visningar
1 430
Senast: Kuckeliku
·
T
IT & mobiler Skulle ni installera Photoshop på en liten vanlig laptop? Jag vill för allt i världen inte ha en seg dator, och det är så svårt att...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: sarma
·
R
IT & mobiler Kan man göra det? Alltså få dit ett lösen på något sätt så att det bara är jag som kan komma in där?? Som det är nu finns det vissa...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Nå, bevisa er nu! Jag sög rätt fett, klarade inte ens hälften på denna: http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=672 Det gick dock mycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 189
Senast: Elea
·
IT & mobiler Kan man få tillbaka ikonen skrivbordet (dvs; den man trycker på för att stänga ner programen snabbt och enkelt - istället för en ruta åt...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka