Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag undrar hur jag gör för kunna visa en hel sida med olika bilder för nagon annan, inte bara en bild itaget.
När jag vill visa en bild...
IT & mobiler
:o nu är det så här att vi filmade på en tävling, men det var väldigt mörkt i ridhuset så man ser ingenting på filmen, bara svart i stor...
IT & mobiler
Kan man göra så att att de där "Url", "Tag" och "Img" under bilderna försvinner? Jag vill bara att bilderna ska synas, inte länkadressen...
IT & mobiler
Hmm, ni vet i faltet dar man skirver adressen till hemsidor... dar kan de adresser man senast gatt in pa sparas... nagon som vet hur man...
IT & mobiler
Fanns en länk till en sida som hade dom flesta av dom där små läskiga programmen eller sidorna. Där man ska göra ngt så hoppar det fram...
IT & mobiler
Kan man få tillbaka ikonen skrivbordet (dvs; den man trycker på för att stänga ner programen snabbt och enkelt - istället för en ruta åt...
Juridik & Ekonomi Jag skulle försöka att undvika ägande för minderårig.
Det är ett himla trassel och ger problem med ekonomisk planering.
Vi har varit där...