Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag fattar inte en sak. När man söker på tex google så kommer det man sökat på förut på samma bokstav upp. Vill inte ha det så...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: FannyN
·
IT & mobiler Tänkte fixa en sida... Vart ska man ha den? Vad är bäst? Gratis ska det vara. ;) Jag har Dreamweaver så det behöver inte vara en sån...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: skaraborg
·
A
IT & mobiler HEj! jag ska göra en hemsida är det tänkt, men jag är lite smått puckad och vet inte i vilken ände jag ska börja:crazy: Jag har skaffat...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Annastazia
·
R
IT & mobiler Jag ska öppna ett program.. Jag har en BIN-fil och en CUE-fil samt en SFV-fil Hur gör jag för att öppna programmet? Måste man ladda...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: rabarber2
·
IT & mobiler Min dator kraschade och nu har jag ju nada kvar. Om man inte har lust att köpa officepaketet, kan man få tag i d?
Svar
2
· Visningar
651
Senast: emmath
·
IT & mobiler Ja finns det någon här som kan hjälpa mej? Det är så här att min brännare/CD-spelare i datan har kolappsat och jag måste köpa en ny...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp. Har (hrmm) laddat hem en film men när jag öppnar den så står det att det är slut på minne vilket jag har iaf 30 gb...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Cafer
·
S
IT & mobiler Har äntligen luskat ut hur man gör fotoalbum på freewebs (med lite hjälp av sökfunktionen på buke :angel: ) men märkte att det är ju...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler hur ska jag göra för att länka till hela mitt album på photobucket??
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Sliter mitt hår eftersom jag itne kan få svenska rättstavningsfunktionen att funka i openoffice - och jag har inte word. Vad tusan ska...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Koli
·
H
IT & mobiler Jag har nyss köpt en dvd,video camera. Modellen heter: Samsung VP-DC161W. Man spelar in på minidisk istället för små video kasettband...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Hur raderar man tidigare sidor i Mozilla firefox? Jag går in på historik och där står sidor som man har varit inne på, men jag hittar...
Svar
3
· Visningar
1 664
Senast: Qyenn97
·
IT & mobiler Nu har jag klumpat till det igen... Det som jag haft liggande l'ngst ner på skärmen. tex klockan, MSN outlock internet mm. har hamnat...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp med att radera en dator. Jag har gjort det på våran några gånger när den har strulat med telefonsupport...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Kuckeliku
·
B
IT & mobiler En liten fråga från en som inte är speciellt teknisk :o När jag surfar på vissa sidor, typ shetlandsponny-i-fokus, :angel: så...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Zaga
·
IT & mobiler I skolan jobbade vi med iMac och då fanns det ett (rätt simpelt) program där man kunde skapa register av olika slag. Eftersom jag gick...
Svar
6
· Visningar
1 831
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Nu har jag kört fast. Köpte en bärbar dator häromdagen, köpte en trådlös basstation till eller vad det heter. På den stationära... 2
Svar
25
· Visningar
2 035
Senast: Tiggertjejen
·
S
IT & mobiler Har levt med mac i hela mitt liv och har nu för första gången skaffat mej en pc. Skulle därför gärna vilja ha hjälp med hur man gör en...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: nilema
·
E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: nidron
·
IT & mobiler Nån här som har det spelet? försöker klara boss nummer två (dain damage)... men det går inte... har försökt i två dagar nu, så nu...
Svar
8
· Visningar
1 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka