Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ni ser ju rubriken. För 3506032e kvällen ligger jag vaken och lyssnar på mina grannar i våningen under. Råkar ha sängen precis ovanför... 2
Svar
22
· Visningar
3 998
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ God fortsättning efter all julmat! ☺️ Fick ett fint presentkort av fästmannen igår på SPA 3000kr. Vi bor 10 mil norr om Göteborg. Vad...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Måste höra med er... för någon vecka sedan märke jag att jag kunde "putta" på mina tänder så knäpper de till lite. Ska man kunna typ...
Svar
11
· Visningar
8 464
Kropp & Själ Tillhör tyvärr en släkt där många är helt vithåriga kring 40 och har fått den genen. Fick mina första gråa hårstrån strax efter 20 och... 2
Svar
28
· Visningar
12 008
Kropp & Själ En fundering. Vad tycker ni tjejer om killar i tights ? Är det fult/snyggt? Jag funderar på att skaffa då jag börjat träna rätt mkt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
14 562
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har nu under ett antal veckor (måste vara iaf minst en månad) gått och haft svårt att andas. Bara jag går upp för en trappa blir jag så...
Svar
11
· Visningar
2 114
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Vi är inte nåt vidare förtjusta i julmaten. I fjol var vi retro och åt plankstek på julafton. Funderar på en repris i år. Finns det fler... 2
Svar
27
· Visningar
2 848
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Dags för det anonyma nicket igen. OBS för långt och utlämnande inlägg. Jag vet inte heller om tråden ska ligga på förälder, men om så är...
Svar
11
· Visningar
2 141
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har ingen aptit alls just nu då jag inte är frisk, och eftersom jag inte är frisk behöver jag definitivt få i mig näring.. Orken är...
Svar
19
· Visningar
6 183
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Min kära sambo har förmåga att somna framför tv typ 5 av7 dagar. Det är så jävla tråkigt! !! Han säger att det ligger i släkten hmm... 2
Svar
37
· Visningar
8 987
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Jag har helt plötsligt fått ont vid mitt ena operationsärr. Det är snart 1.5 år sen op och jag har inte känt av något förut. Nu stramar...
Svar
7
· Visningar
19 156
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Har i flera dagar varit väldigt sur, arg, bitter. Ja ett riktigt PMS humör (så som jag känner mig en gång i månaden) Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
747
Kropp & Själ Läs inte om ni är känsliga, ganska grafisk och äcklig beskrivning.. Jag har ett skärsår som är ca 2 cm djupt och ungefär lika brett... 2
Svar
20
· Visningar
4 001
Senast: hier
·
Kropp & Själ Det enda min bror önskar sig av mig i julklapp är en skiss av en tatuering. Den ska vara tecknad av mig och innehålla en ros, i övrigt...
Svar
12
· Visningar
919
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Hade jag varit häst så hade jag väl varit utdömd nu. :crazy: Jag har fått diagnosen artros och även pålagringar i knäled och det har ju...
Svar
15
· Visningar
1 354
Senast: Io
·
Kropp & Själ Bortdömda i slutsekunderna mot Makedonien gör att Sverige får nästa omöjliga Norge i semifinal. Men vi har gjort det förr och kan göra...
Svar
1
· Visningar
491
Kropp & Själ Jag tittar ibland på sjukhusdokumentärer och då ser man väldigt ofta att sköterska/barnmorska/läkare eller vad det nu är, säger åt... 2
Svar
26
· Visningar
2 889
Kropp & Själ Är det någon av er som använder bettskena, vad har ni för modell? Gjorde ni eran egen eller fick ni hjälp av tandläkare? Har märkt nu...
Svar
8
· Visningar
2 869
Kropp & Själ Jag skrev en tråd för ett tag sen om min sambo som jag upplevde då började få utmattningssyndrom. Nu har det slagit till ordentligt... 2
Svar
23
· Visningar
3 787
Kropp & Själ Jag började nytt jobb i juni 2013. En ny typ tjänst med höga krav, mycket stress och massor av personlig utveckling. Vintern 2013-2014...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka