Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Använder du? Har du någon favorit? Hur många "extra dagar" ger det dig mellan tvättarna? Jag är en storkonsument av torrschampo och har... 2
Svar
35
· Visningar
6 590
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Jag har problem med att hitta bra överlack när jag pysslar med nailart. Häromdagen förstörde jag min fina nagelfolie eftersom överlacket...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Drack en cider förut, 33 cl 4,5% alkohol. Kanske vid 18. Kom nyss på att jag skulle behöva ta en propavan ikväll efter tre sömnlösa...
Svar
6
· Visningar
4 115
Senast: Fille
·
  • Låst
Kropp & Själ Nu börjar jag på nästa tråd, för vi skriver ju lika mycket som vi tränar! :up: Jag tränade inte många knop i helgen, men imorrn är det... 98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
79 496
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ använder två tepåsar i en tekanna rymmande fyra tekoppar vatten kommer då varje kopp te innehålla hälften så mycket koffein (och annat)...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Blandrastik
·
Kropp & Själ ... och jag är lockad att köpa en ask men jag vill inte. Frågan är om jag kan stå emot, tror det inte. Kommer ni att köpa Aladdin nu... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 523
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag vill komma igång med lite träning. Inte för att gå ner i vikt, forma kroppen eller något sådant utan helt enkelt för att försöka...
Svar
16
· Visningar
1 156
Kropp & Själ Jag tar mig friheten att starta en ny vikttråd, eftersom den gamla är uppe i 2000 inlägg! Har haft en bra vecka och gått ner ungefär ett... 49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
60 227
Kropp & Själ Jag har köpt en eltandborste med tidur. Enligt instruktionerna ska man borsta i 4 minuter. Blir det rent? Nej. Jag måste borsta ca 8... 2
Svar
26
· Visningar
3 165
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har köpt en paljettklänning till nyår och funderar på hur jag ska va stylad till detta - några råd? Finns ju stor risk att det blir too...
Svar
7
· Visningar
1 570
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har tröttnat på min epilepsi så nu tänker jag skita i att ta min medicin för det. Vad ska den vara bra för egentligen, den gör mig... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
15 344
Senast: hier
·
Kropp & Själ Sverigedemokrater mer kriminella än invandrare http://www.aftonbladet.se/kultur/article20042384.ab Kraftig överrepresentation, dvs det...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: golit
·
Kropp & Själ Förlåt min stress men mitt liv är så emot mig just nu att jag helt glömt av att det är nyår imorn och vi är bortbjudna på lite mer fancy...
Svar
8
· Visningar
3 236
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Hjärta rusar och jag bannar mej som den idiot jag är varför jag inte gjort något tidigare. Jag är 26 och har sedan 13 år tillbaka varit... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
13 616
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Har kommit fram till att jag behöver söka hjälp. Måste försöka reda upp den trassliga knut mitt liv har utvecklats till innan det tar...
Svar
3
· Visningar
674
Kropp & Själ Förut hade jag torra ögon men det blev bättre till slut. Sen någon vecka har de runnit ovanligt mycket. Nån som har några tips, vad det...
Svar
3
· Visningar
447
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej! Jag flyttade till mitt nu varande boende i Juni och har sedan dess fått mer och mer allergiska besvär, nu senaste två månaderna har... 2
Svar
30
· Visningar
3 005
Senast: NotlikeI
·
Kropp & Själ Jag hade en tråd för några år sen, jag hade precis fått gamla träskidor och undrade hur jag skulle valla dom Jag fick en väldigt...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: PrittePuff
·
Kropp & Själ Hej! Håller på att kolla efter en ny tandläkare då jag inte trivs hos denna jag har idag, finns inte någon annan ledig på mottagningen...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: Kolbeinn
·
Kropp & Själ Har sen ett tag tillbaka blivit förkyld. Nu behöver jag bli frisk så snabbt som möjligt. Att lindra skiter jag i, det är just frisk jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 034
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka