Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Efter att ha nickat till ett antal gånger vid ratten, valde jag att börja köra eftermiddagar. Det har funkat jättebra och jag har gjort...
Kropp & Själ
Jag skulle vilja ha tips på vart man kan åka över julhelgen för att få superduper julkänsla?
Inte för långt, Sverige och utomlands.
Ska...
Kropp & Själ
Jag har varit ute på promenad nu två dagar och har fått lite ont i smalbenen typ. Jag tänkte benhinnorna men har läst att de sitter lite...
Kropp & Själ
Jag har fått benhinneinflammation eller åtminstone behinneinflammationskänningar. Masserar/stretchar - check. Men jag tror att mina skor...
Kropp & Själ
En bekant till mig är ofta sjuk. Nån dag/några dagar nästan varje vecka får han typ 38-39 graders feber framåt kvällen. Huvudvärk också...
Kropp & Själ
Någon som provat sprängticka som också kallas chaga? Min pappa som normalt är en ganska förståndig person försöker övertyga mig att det...
Kropp & Själ
Ja lite privat fråga enligt vissa men struntsamma för jag blir tokig!
Åkte in till närakuten idag då jag var helt säker på att jag fått...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Kläder & Bli fin Idag är det (ännu en) rosa dag hemma hos mig. Först levererades mitt nya parasoll. En stund senare kom kontorsstolen, som jag visade för...