Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Var högst på listan för brådskande återbesök på avbokade tider. Jag träffade en neurolog som jag träffat under tiden jag var inlagd...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Hej lika bra att berätta om det som hände 2009 när pappa dog lika bra det.Midsommar var det allt var trevligt och skönt varmt lagom...
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ I hopp om kloka svar vänder jag mej hit. Har för några månader sedan slutat med minipiller som jag åt i ca 10 år. Mellanblödde och hade...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Nera
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i influensa eller liknande och nu har lyckats bli såpass mycket bättre att jag får behålla både mat och dryck. MEN... 2
Svar
23
· Visningar
2 319
Kropp & Själ Jag har sedan jag minskat min köttkonsumtion blivit väldigt beroende av mjölkprodukter vilket inte riktigt var min tanke. När det... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 547
Senast: Lavine
·
Kropp & Själ Jag var på Liljeholmens centrum nu i helgen, på alla hållplatser finns stora annonsskyltar om den senaste mobilen, senaste surfplattan...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej inte haft min mens sen i April har inte haft sex med nån så. Tar inga hormon tabletter då jag mår så dåligt av de men vad tror...
Svar
16
· Visningar
1 626
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har fått ett problem sedan ett tag tillbaka, det är blödningar från underlivet som kommer lite när de vill (ofta timmar efter sex...
Svar
3
· Visningar
1 043
Kropp & Själ Jag ska tydligen plocka bort en lös benbit i knät tämligen omgående i vaket tillstånd med lokalbedövning. Bör jag förvänta mig att...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ 33 år och alla symptom på grå starr. Kan det vara möjligt? Jag trodde bara det var gamlingar som fick grå starr. Har listat symptomen...
Svar
19
· Visningar
5 299
Senast: ztsu
·
Kropp & Själ Är det någon här som vet hur det fungerar i Sverige när det är mer än en tand som ska dras ut? Jag har fyra visdomständer och alla måste... 2
Svar
25
· Visningar
2 734
Senast: Springer
·
Kropp & Själ Jag har grova sömnproblem pga ångest(går i terapi). Är nyfiken på (främst) kedjetäcke eller bolltäcke. Någon som har erfarenhet av det... 2
Svar
32
· Visningar
4 623
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag har för andra gången på kort tid fått influensa. Är inte förvånad egentligen, då jag har haft massor att göra de senaste månaderna... 2
Svar
23
· Visningar
1 686
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Kaninen bet mig i ett finger förra veckan och jag blev rekommenderad att se en läkare av sjukvårdsupplysningen. (Kunskapen om kaninbett... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 767
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Inne på 3:e dagen med huvudvärk. Blir symptomfri med medicinen, men sen kommer det tillbaka igen. Fått ta migränmedicin söndagkväll, bra...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Låg medvetslös på hårt golv mellan 28-29/11 och har pga fått trycksår på flera ställen. Det är svullet, ömt och på vissa ställen...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: Lyan
·
  • Låst
Kropp & Själ Såg att Beach 2014 låg under ungdom och hur jag än tycker så är jag över 26 ;) Och nu dec 2014 har min resa mot beach 2015 tagit...
Svar
9
· Visningar
714
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Att få gå och lägga sig är höjdpunkten på dagen! Få upplevelser slår känslan av välbehag när jag ätit, plockat undan, tagit en dusch... 2
Svar
35
· Visningar
2 963
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ golit tycker att det är dags att bemöta SD-s bild av "invandraren". Dvs personer som flyttat till Sverige, flytt till Sverige, deras... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
9 701
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Någon som har ett bra recept på glutenfritt bröd? Bakat på naturliga mjölsorter som majsmjöl, havremjöl osv. och alltså inte raffinerad...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka