Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har till och från den senaste månaden haft ett diffust illamående. Ett par gånger har jag behövt spy - jag som nästan aldrig spyr. Har i...
Kropp & Själ
I torsdags blev jag skallad av en häst. Fick väldigt ont i nacken.. och då jag sedan tidigare har en whiplash så har jag blivit uppmanad...
Kropp & Själ
Privat är jag en trygg individ, har många nära och viktiga relationer där jag är omtyckt och älskad - och ger tillbaka det jag orkar och...
Kropp & Själ
Efter en olycklig avramling i tisdags sitter jag nu med en fraktur (spricka) på en nackkota, 6 stygn i ena ögonbrynet samt är blåslagen...
Kropp & Själ
Jag har alltid lagt mig sent men aldrig haft problem att somna förrän den här sommaren. Jag har alltid haft varma fötter nattetid men nu...
Kropp & Själ
Har usel hållning och tycker själv att jag försöker ha koll på den varje vaken minut, men som med alla dåliga vanor faller man tillbaka...
Kropp & Själ
Min make snarkar, jättemycket. ..
Båda hans föräldrar gör/gjorde det också, så det går väl i arv på nåt sätt. Problemet - mest för mig -...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...