Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag kallar Bukes läkarkår för att hjälpa mig.. Det är nämligen så att i februari när jag tränade så gick jag ger på marken för att göra...
Kropp & Själ
Alla har inte en Bucket List, jag vet. Jag hade inte det, har aldrig tyckt att jag behövt någon. Jag vet ju redan att jag ska resa till...
Kropp & Själ
Vad ska man äta ett par timmar innan träning? Jag ska ta tag i träningen till hösten. Jag brukar äta lunch nån gång mellan 11.30 och 12...
Kropp & Själ
var jag i helgen.... jag låg HELA lördagen med fruktansvärda smärtor och kräkningar. Jag blev f-n rädd och trodde nästan jag skulle dö -...
Kropp & Själ
I början på september ska jag på långhelg i Amsterdam. Jag har bara varit där på genomresa några enstaka timmar åt gången när jag var i...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...