Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Upptäckte till min irritation att mina framdäck är så slitna att de bör bytas redan nu. Jag hade hoppats på att de skulle räcka säsongen...
Kropp & Själ
Ja, jag råkade säga att jag ska vara med och springa midnattsloppet den 16 augusti. Jag vet inte hur det gick till, det var bra stämning...
Kropp & Själ
Okej, jag har blivit osams med en av mina killkompisar/till-och-från-dejt för första gången någonsin. Vi har pratat ut och sagt att allt...
Kropp & Själ
å jag vet inte vad jag ska göra.... Mår så dåligt på jobbet, vill bara stanna hemma, men "duktiga flickan" i mig tillåter inte det. Jag...
Kropp & Själ
Jag ska snart ut och resa med en gammalt ragg som flammat upp igen och jag är galet nervös :p
Kruxet är att vi ska bila och bo mestadels...
Kropp & Själ
Inte ofta jag skapar trådar men jag är ganska desperat nu och jag har försökt googla mig blå utan att lyckas hitta svaret, kanske beror...
Kropp & Själ
Är det någon här på Buke som sysslar med yoga? I så fall vilken sorts yoga? Eller någon som bara testat några gånger? Vad tyckte ni? Jag...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...