Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Behöver skriva av mig....
Jag undrar om jag någonsin kommer att hitta rätt. Jag känner mig oftast misslyckad o vilse - det är väldigt få...
Kropp & Själ
Jag kommer att åka minst 200 mil i bil i veckan. Och de senaste veckorna har jag haft väldigt ont i ryggen. Det är spänningar, så ingen...
Kropp & Själ
Jag har i större delen av mitt liv känt mig kluven mellan de olika "personligheter" som finns i mig, eller intressen/livsmål/vad man nu...
Kropp & Själ
Finns det några doftkunniga här som skulle kunna komma med lite förslag? Jag är på jakt efter någon ny parfym att variera med, stått på...
Kropp & Själ
Blev stucken av en geting på högra bröstet typ förra veckan. Tog två allergitabletter och så var det inget mer än lite kligt.
Nu i morse...
Kropp & Själ
Jimmey Aakesson höll visst tal igen och ville stoppa islamiseringen, hen hade visserligen inga exempel på denna islamisering, men likväl...
Kropp & Själ
För sisådär femton år sedan registrerades användarnamnet Dentaku här - valet var självklart eftersom jag redan använde det i chatter och...
Kropp & Själ
Jag vet inte om jag är helt knäpp eller inte... Men jag behöver skriva av mig och gärna höra era erfarenheter eller så.
Som några av er...
Kropp & Själ
Jag blir täppt i ena näsborren när jag ligger på sidan och läser inför natten, vilket stör mig. Har därför börjat använda nässpray. Men...
Kropp & Själ
Ställde mig precis på vågen och insåg att jag måste göra något åt saken. Var med i vikttråden förra året men blev sen gravid och tänkte...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...