Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Har under några veckor ätit LCHF-kost.
Tanken är att jag ska gå ner i vikt och har därför börjat räkna kalorier. Enligt mitt program ska...
Kropp & Själ
Jag ramlade och slog i ett finger som gick ur led. Det ar nu tre veckor sedan och ar fortfarande jatte svullet och jag kan inte boja det...
Kropp & Själ
Har läst på jag vet inte hur många träningssidor och bloggar men jag blir inte klok på hur det hänger ihop...
Jag vill alltså bli av med...
Kropp & Själ
En kollega till mig har problem. Han stod och höll i sig i bussen när föraren tvärnitade. Det gick inte fort, men han slet till något i...
Kropp & Själ
Som om inte listan med diagnoser vore tillräckligt lång redan så fick jag diagnosen gastropares häromdagen. Det förklarar ju varför jag...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...