Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har dom sista veckorna vaknat varje natt utav att det värker i mitt högerben och höft! Ligger och kastar mig fram och tillbaka under...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: carre
·
Kropp & Själ Ni som slutat med p-piller (förutom för att bli gravida), vad har ni märkt för fördelar resp. nackdelar för kropp och humör? Vad har ni... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
122 353
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Är det någon här som använder mensapp? Om ni gör det har ni lärt er något om er själva? Jag har sett att jag ofta är arg innan mens... 2
Svar
20
· Visningar
1 783
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Tvättade precis ansiktet och satte på ansiktskräm och fy attans vad det började bränna..! Mitt ansikte blev snudd på purpurfärgat och...
Svar
13
· Visningar
6 751
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Vi tänkte åka till Turkiet omkring den 6 september och stanna i 2 veckor. Det är jag, min man och vår son som då är 19 månader gammal...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Nu behöver jag hjälp! Jag utmanade just min sambo eftersom vi ska äta lite bättre i maj. Jag vill inte att det ska kännas som någon...
Svar
11
· Visningar
1 627
Kropp & Själ Jag orkar snart inte lägre börjar jag känna. Jag kan bara inte acceptera att jag ska behöva ha det såhär resten av livet och att min...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Har äntligen kunnat börja springa lite smått igen efter en lyckad steloperation av ryggen! Men, behöver ha ett par nya löparskor med bra... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 568
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har... 2
Svar
31
· Visningar
5 563
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Bor i en Bostadsrätt där man sällan hör grannarna, men den ovanför mig har regelbundet sex sådär vid 23-01:30 tiden flera gånger i... 2
Svar
25
· Visningar
9 367
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har nog nyss insett att jag faktisk är sjuk, i ätstörnings-beteende. Hemma i vardagen tänker jag inte så mkt på det, jag har svält...
Svar
10
· Visningar
1 812
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Om man först skriver sina memoarer... och sen inte kan minnas något inför konstitutionsutskottet, är inte det svenskt rekord i dålig...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: golit
·
Kropp & Själ Igår mådde jag lite illa på morgonen gick sen över. Men sen på eftermiddagen började jag må riktigt dåligt. Vart väldigt illamående...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Bubble
·
Kropp & Själ Jag har precis bokat en tid hos frisören om bara några veckor och har redan panik! Hur ska jag klippa mig? :o Googlar som en galning... 2
Svar
32
· Visningar
17 031
Senast: elfi
·
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd här. Hur länge och hur ofta har ni vita veckor? Eller kör ni lördagsgodisvarianten ;)? 2 3
Svar
57
· Visningar
5 706
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Fick en fin present igar kvall vid tiotiden; fyra boxar sushi! Lyckades bara ata tva.... Kan jag ata de andra tva till lunch nu tror ni...
Svar
9
· Visningar
18 141
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ Jag är en drygt 20-årig tjej som inte har speciellt många vänner och inte så mycket fritidsintressen. Funderar därför på om jag kan...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Jag vaknar ofta mitt i natten av att jag drömmer konstigt, kallsvettas, skakar och mår extremt illa. Det slutar oftast med att jag...
Svar
5
· Visningar
9 134
Senast: Thera
·
Kropp & Själ På mitt jobb går och står jag mycket. Jag är överviktig, har ont i knäna och tampas med ryggont. Att gå ned i vikt och träna är alltid...
Svar
12
· Visningar
6 899
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Igår när jag var lite full sådär så råkade jag av någon skum anledning sätta mig på min fot, så den knakade till. Det gjorde förjävla...
Svar
13
· Visningar
15 548
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka