Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Idag gjorde jag en koloskopi, det såg tydligen normalt ut men de tog prover från tarmen som ska skickas in för analys. Blev också kallad...
Kropp & Själ
Efter 13 år med hormoner så får det räcka. Jag funderar på kopparspiral. Hur lång tid brukar det ta för att få en tid för insättning? Är...
Kropp & Själ
Jag piffar gärna upp min jobbuniform med färgglada nagellack. Kul, förutom att naglarna pajar fullständigt. De skivar sönder sig och det...
Kropp & Själ
Fick precis ett sms av min pappas sambo. Pappa är på väg med ambulans till ett större sjukhus än det han besökt för sin åkomma. Han har...
Trädgård & Växter Alltså fy vad uselt. Hur kan de ens ha några kunder? Kanske är samma företag, eller så är det ett Holländskt fenomen när det kommer till...