Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har försökt googla men lyckas inte riktigt - hoppas på hjälp från er som kan det mesta!
En släkting har bett mig köpa en bunden...
Kropp & Själ
Tappade min sista lins i duschen igår. Linserna jag har nu finns sällan på lager hos min optiker: easy vision aquaeyes. Vet att de också...
Juridik & Ekonomi
Ni som inte har dyra lån på villor och gårdar, har ni en livförsäkring? Varför då?
Jag har en livförsäkring jag betalat på i många år...
IT & mobiler
Nån mer som använder Samsung health och har märkt buggar? Min visar fel antal steg ibland. Antingen räknat fel eller visar fel. Som idag...
IT & mobiler
Jag får många bra idéer och ser många inspirerande bilder på Instagram tillexempel. Men, jag surfar alltid på mobilen, äger inte ens en...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Juridik & Ekonomi Tack! Jag har redan 3 (eller rentav 4...?) periodiseringsfonder. Den senaste är för detta året - utan den hade jag haft nästan 400 000:-...