Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag ska skapa ett nytt trädgårdsland, på en just nu gräs- och ogräsbevuxen yta.
När nuvarande land grävdes upp i gräsmattan vet jag att...
Kropp & Själ
Har de senaste dagarna fått ont i ländryggen. Det är inte konstant, men väldigt irriterande för när det "slår till" kan jag knappt inte...
Skola & Jobb
Har blivit kontaktad av en "konkurrent" om att gruppchefen hos X vill träffa mig för en tjänst.
Jag letar egentligen inte nytt jobb, har...
Kläder & Bli fin
Jag svettas något enormt under armarna, det blir ringar under tröjorna på jobbet.
Jag har testat flera olika deo och absolut torr utan...
Kropp & Själ
Vete tusan vad jag råkat ut för NU då. I går klagade jag att händerna känns jättetorra och fnasiga utan att de var det. Och idag vaknar...
Kropp & Själ
Jag har haft känslan av att något sitter i halsen på mig, typ som när man svalt en tablett som inte kommit ner, sen i juni.
Trodde först...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Juridik & Ekonomi Tack! Jag har redan 3 (eller rentav 4...?) periodiseringsfonder. Den senaste är för detta året - utan den hade jag haft nästan 400 000:-...