Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Spinoff på tråden om att hinna leva. Vad minns du som bästa vs värsta perioden i ditt liv? Bästa: Studenttiden i Lund. Ser bara... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 884
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ För en dryg vecka sedan opererades jag akut för inflammerad galla. Efter en vecka ska man vara igång "som vanligt" men så är inte...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: tanten
·
Kropp & Själ När en vän för några år sedan råkade ut för en allvarlig olycka så tecknade jag alla möjliga försäkringar för egen del, bland annat just... 2
Svar
32
· Visningar
2 087
Senast: Bison
·
Fritid Funderar på att ge mig själv en resa i 30 års-present, har inte hört med nån om ev. Sällskap än för nånstans väcktes en tanke om att... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 578
Senast: Korven
·
R
Kropp & Själ Inga skräckhistorier tack! Men jag behöver råd. Jag slutade med p-piller i maj förra året och har sedan dess haft hyfsat regelbunden... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 822
Senast: MiniLi
·
Tjatter Apropå alla klädtrådar nu :D : Hade lite för mycket tid på tåget hem i eftermiddags och reflekterade; Vad har egentligen... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
14 598
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Och jag vet inte hur jag ska komma upp. Behöver få klart i lägenheten men finns ingen energi Få upp tavlor, få lite ordning Behöver få... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 307
Senast: Javan
·
Kropp & Själ Någon som testat någon onlineviktcoach? Var det hjälpsamt? Fick man det stöd man behöver? Har du lyckats behålla vikten?
Svar
1
· Visningar
527
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag packar saker på jobbet och ska ha koll på antalet. Gör en "pinne" för varje och försöker vara noga hela tiden. Men idag blev det fel... 2
Svar
22
· Visningar
2 187
Senast: Amha
·
Kläder & Bli fin Nu när det ändå är så många klädtrådar igång så startar jag ännu en. Jag tycker leggings är mycket bekvämare än strumpbyxor. Används...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på att det står övrigt mellan 12-13 på mitt schema på måndagen och jag har ingen aning om vad detta övrigt innebär... 99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
158 872
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Min hårbotten har blivit extremt torr och mjällig i kylan. Någon som har tips hur jag får bort det? Hur gör ni?
Svar
15
· Visningar
1 544
Senast: Entourage
·
Skola & Jobb Åh, jag tycker att det här med löneanspråk är så himla svårt :nailbiting: Jag jobbar som projektledare och har gjort i 8 år nu, och på... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 858
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 711
Kultur Någon som vet vart farmen spelas in? Är det samma gård i alla säsongerna?
Svar
1
· Visningar
556
Senast: Idas
·
Kropp & Själ Har ni någon tandläkare ni går hos som ni kan rekommendera? Bor i Västerås. Efter att min tandläkare slutat har jag inte hittat någon...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Hej vet inte vad ska skriva detta men fick just ett besked som rör en vän som har en bror som har hjärntumörer och han har inte en hans...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: annie_cool
·
Juridik & Ekonomi Om en vecka ska man ha betalt in vinstskatten för försäljning av bostad förra året, för att slippa ränta. Om man betalar in för mycket...
Svar
14
· Visningar
1 298
IT & mobiler Vad har jag för möjligheter i Messenger att slippa se alla konversationer från en viss person? Jag vill inte blockera personen för jag...
Svar
2
· Visningar
4 140
Senast: Lupino
·
Fritid Jag tänkte ge sambon hotellovernattning i Köpenhamn i födelsedagspresent med planen att dricka en (o)rimlig mängd öl och äta massa gott...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: sicx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka