Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad har jag för möjligheter i Messenger att slippa se alla konversationer från en viss person? Jag vill inte blockera personen för jag...
Svar
2
· Visningar
4 140
Senast: Lupino
·
Fritid Jag tänkte ge sambon hotellovernattning i Köpenhamn i födelsedagspresent med planen att dricka en (o)rimlig mängd öl och äta massa gott...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: sicx
·
Fritid Vet inte vad det är med mig men de senaste höstarna har jag förvandlats till någon slags snusmumrik som bara vill gå och ha fjäll och... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 719
Senast: Pilot
·
IT & mobiler Vår jordfelsbrytare har slagit av (det slår av hela huset) vi har hittat proppen som slår ut och tagit ut den, nu går strömmen i resten...
Svar
16
· Visningar
1 616
Senast: avslutat medlemskap
·
Mat Om några veckor ska jag ut på 10 veckors praktik. Tänker mig då vara ekonomisk (halleluja!) och äta matlåda till lunch istället för att... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 190
Senast: kakan89
·
Kläder & Bli fin Hjälp! Plan A kraschade då det jag beställt har blivit restnoterat och inte levereras förrän EFTER bröllopet! Bakgrund: En av mina...
Svar
19
· Visningar
1 366
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Tycker det är lite märkligt att vissa väljer att duscha på morgonen istället för på kvällen. Jag duschar alltid på eftermiddagen eller... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 536
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft ett känslig underliv. Men senaste halvåret har det kliat särskilt mycket. Det kliar inte i slidan utan på själva...
Svar
8
· Visningar
10 042
Senast: StandByMe
·
Kultur Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 505
IT & mobiler Kan någon på ett pedagogiskt vis förklara hur man bär sig åt? :p Jag vet att jag kan ladda ner genom iTunes Store, men inte hur jag...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Michellan95
·
IT & mobiler Min laptop verkar ha gett upp för gott och nu började jag fundera på om jag verkligen behöver en ny. Det enda jag använder den till är... 2
Svar
25
· Visningar
3 209
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft väldigt tjockt hår men har helt plötsligt blivit tunnhårig? Vad kan det bero på? Hur får jag tillbaka mitt tjocka...
Svar
1
· Visningar
479
Senast: svea
·
Fritid Några tipps på vad man kan hitta på i Göteborg? Något Ok matställe som inte tömmer plånboken? Ska vara en lördag och söndag.
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Pudlan
·
Tjatter Kl 05.30? Har ställt larmet 05 o 05.10 men behöver backup, taxin kommer kl 06, skall på lungpunktion på KS.
Svar
4
· Visningar
909
Senast: vallhund
·
Kläder & Bli fin Har en vän som fyller jämnt framöver, och skulle vilja köpa en indisk sari till henne. Men... Hur sjutton går jag tillväga, vad ska man...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: gul_zebra
·
Mat Jag råkade klicka i fel i beställningen av mat i veckan och lyckades köpa en massa bananer! Istället för 7 st bananer lyckades jag köpa... 2
Svar
27
· Visningar
3 562
Senast: LionQueen
·
Skola & Jobb Jag har nu under föräldraledigheten hunnit tänka igenom/komma på att jag är sugen på att byta inriktning i yrkeslivet. Idag är jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 229
Senast: Ja88
·
Relationer Vänner och ett socialt liv mår vi ju alla bättre av, men kanske möjligtvis på lite olika sätt beroende på vem vi är tänker jag. Jag... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 405
Senast: Efwa
·
Relationer En person som var mig nära i barndomen fyller snart 90 år. Vi har inte haft någon kontakt på många år men när jag träffade hen innan jul... 2
Svar
22
· Visningar
2 346
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Vad gör ni på jobbet med när det finns dåligt med arbete? Har inte mycket för tillfället, då vi väntar på inkommande projekt. Men kan... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 255
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka