Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag kom på en grej till jag stör mig på: när folk skriver t.ex. 3,4 stycken men menar 3-4 stycken eller 12,13-årsåldern när det är... 2
Svar
37
· Visningar
1 281
Kropp & Själ Fyller år snart och ska önska mig en foreo! Men hur vet jag vilken jag ska ta? Har typ normal till torr hy, inte jättekänslig.
Svar
0
· Visningar
388
Senast: BernT
·
Mat Har ni gjort någon konstig mat under er studietid? Det som var minst gott var fiskpinnar som gjordes i brödrosten med pulvermos i...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: bumpo
·
Samhälle Inspirerad av tråd om namn på barn. Många av oss har flera förnamn. Många av oss ger också våra barn flera förnamn. Varför gör man så... 2
Svar
34
· Visningar
3 068
Senast: Anna
·
Hemmet Går det att ha en resårmadrass på en ribbotten? Eller måste en resårmadrass ligga på en resårbotten? Vi kikar på säng till barnen med...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: Riru
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 706
Tjatter Hej Buke, jag håller på och skriver en bok som hobbyprojekt. Har en del funderingar som jag har googlat efter men nu tar jag och ställer... 2
Svar
30
· Visningar
2 105
Senast: Tass
·
Relationer Ja vad vill jag egentligen ? Vet inte vad jag vill med denna tråden egentligen , men känner mig som ett vrak just nu :cry::cry:. Är gift...
Svar
4
· Visningar
795
Fritid Ack och ve! Det här med längdskidor verkar inte lätt. Jag hade förstått att det här med spannet var viktigt och att man ska ha skidor...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Breaktown
·
Relationer Min pappa fyller jämt i slutet av februari. Mina syskon som har en helt annan ekonomi än jag kommer att ge honom riktigt fina (och dyra)... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 882
Senast: Liran
·
R
Kläder & Bli fin Använder ni samma kläder hemma som på jobbet eller i skolan? På jobbet använder jag oftast kostymbyxor, ett par snygga jeans eller... 15 16 17
Svar
329
· Visningar
20 612
Senast: monster1
·
Tjatter Mjukisbyxtråden fick mig att tänka på de trender som rådde i min närhet när jag var tonåring åren runt millenieskiftet. Med facit på... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
20 743
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ *spinoff på Hemmakläder” Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem... 19 20 21
Svar
402
· Visningar
26 371
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Nu är de här igen, så torra och fnasiga händer att det svider och pulserar när man smörjer in dem. Jag försöker alltid ha vantar eller... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 753
Kultur Jag söker en tecknad serie som brukade (brukar?) publiceras på nätet. Huvudperson var en nördig kille, smal med svart hår, och hans...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: gul_zebra
·
Fritid En kompis är bjuden en vecka till Madeira och har frågat mig vad man gör där, men förutom deras fula vana att fånga småfåglar mha...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har sen i höstas dragits med en mage som krånglar till och från. Den lever bus och bubblar och låter. Får ofta en molande känsla och...
Svar
3
· Visningar
559
Kropp & Själ Kan börja med att jag varit hos vårdcentralen i fredags dem trodde på influensa. Gjorde dock inga tester förutom att kolla feber... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 191
Senast: Elektronen
·
  • Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 102 103 104
Svar
2 069
· Visningar
77 054
Senast: Santoxen
·
Trädgård & Växter Jag har övervintrat pelargoner och fikonträd i redskapsboden. Är inte säker på att de överlevt då den inte är isolerad. Så nu är jag...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka