Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej jag undrar om någon vet vart man kan vända sig, vilken klinik som är duktiga på kirurgiska ingrepp. Jag skadade min armbåge när jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 880
Senast: Inglorion
·
Samhälle Av nyfikenhet ... Jag tycker mig ha märkt att det verkar så vanligt att folk har lotter och när det kommer upp verkar det vara av olika... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 730
Tjatter Jag är mycket upprörd över Karl Fazers tilltag. De har minskat storleken rejält men priset verkar vara detsamma. Kilopriset i en butik...
Svar
15
· Visningar
3 245
Kropp & Själ Om ett par veckor ska jag äntligen operera min struliga hand! Det sker under lokalbedövning och med lugnande, och på kallelsen stod det... 2
Svar
33
· Visningar
2 906
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag hade velat ha tillbaka min naturliga hårfärg men jag vet inte hur jag ska göra eller om det ens kommer att gå. Jag har nu svart hår... 2
Svar
26
· Visningar
4 541
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har en del kroppsliga besvär och har gått hos sjukgymnast och fått ett träningsprogram för några av dem. Men resten har...
Svar
8
· Visningar
1 862
Senast: ameo
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: vallhund
·
Fordon Jag vet inte riktigt vad jag vill i den här tråden för jag är så förvirrad över hela grejen. Har tänkt köpa bil inom en kort framtid och...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Jojjis201
·
Kultur Jag skrev detta i Vad gör vi nu tråden men kom på att det kanske hör hemma i en egen tråd. Teckenspråk är mitt förstaspråk och jag gick... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 704
Senast: Lumos_Nox
·
Skola & Jobb Detta är mest en skriva av sig tråd då jag känner att jag mig strulat till det lite för mig. Jag har ett vikariat på ett ställe jag...
Svar
8
· Visningar
694
Senast: pannkaka
·
Samhälle När min sambo ringer ett ärende (typ beställa pizza, ringa försäkringsbolaget, vården, vad som helst) så säger han "Hej jag heter X och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 925
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Hej Behöver lite idéer! Hen lever med skulder och löneutmätning hos kronofogden, hen är en människa som verkligen försöker göra rätt...
Svar
19
· Visningar
2 827
Senast: _FiA_
·
Juridik & Ekonomi Jobbar de dygnet runt på CSN? Eller sker vissa saker med automatik? Jag ansökte just om nedsättning av årets betalningar eftersom jag...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: Inglorion
·
P
Kropp & Själ Helt apropå luktar allt konstigt!! Nu för ca 10 min sen. Hittar inget när jag googlar, någon som har någon idé? Alltså, min näsa/hjärna...
Svar
19
· Visningar
3 594
Senast: sorbifolia
·
Kultur Kommer inte på vilken låt det är, stör mig på det. Är en kille som sjunger på svenska och texten går typ ”det är nånting som saknas...
Svar
5
· Visningar
633
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Ni som använder injektionspennor - lämnar ni in dem på apoteket sedan? Något särskilt kärl för riskavfall finns inte i vårt soprum. 2 3
Svar
48
· Visningar
4 469
Senast: Miran
·
Kropp & Själ Har vi några med fibromyalgidiagnos här? Har nyligen själv fått diagnosen men har (som många andra) haft värk och smärta i flera år. Hur...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Maoam
·
Relationer När man berättar detta för maken och han sitter tyst en stund. Sedan lägger vi oss som vanligt. Ingen kram, inga tröstande ord. Allt är...
Svar
15
· Visningar
2 944
Senast: godishanna
·
Hemmet Jag behöver inspiration till bilder att täcka väggarna med! Har aldrig haft mycket sånt eftersom jag flyttat ofta, bott i andra hand...
Svar
15
· Visningar
1 301
Senast: Migo
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 20 21 22
Svar
436
· Visningar
32 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka