Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
Trädgård & Växter Japp, nässlor! Är det någon mer som använder sig av nässlor, isåfall till vad?:idea: 2
Svar
21
· Visningar
2 567
Senast: Luff
·
Äldre Resan närmar sig och jag, mitt kontrollfreak vill börja planera packningen lite redan nu. Vi åker 4 juni, och åker hem den 11 juni. Vi...
Svar
11
· Visningar
757
Senast: Fibusen
·
Äldre Det kan väl inte bara vara jag som har vissa speciella låtar som jag relaterar till en viss person eller situation? Är lite nyfiken... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 319
Skola & Jobb Hej! Jag har fått i uppdrag att planera underhållning till fördrinken på företagets sommarfest om en dryg månad men det står helt still...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: SweetBriar
·
Äldre Hur ser ditt "realistiska" drömliv ut? Alltså ett liv du verkligen skulle vilja leva, men som t.e.x. inte krävde att det plötsligt... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 310
Senast: _Zacke_
·
Kropp & Själ Ni som testat några olika sorter. Har ni upplevt olika mättnad på dom? Så svårt att veta vilken som smakar godast samt känner sig mätt...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Tänkte spendera söndagskvällen med att söka nytt jobb :). Men jag blir inte riktigt klok på det här med CV och personligt brev...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Idag är mitt hjärta fyllt av Heart. @vallhund
Svar
2
· Visningar
690
Senast: vallhund
·
Äldre Satte och funderade lite på vad som händer när man dör. Ska även CSN betalas tillbaka av dödsboet som andra skulder? Har ni skrivit... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 475
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ En av mina bästa vänner har blivit utmattad. Hon har nu varit sjukskriven ca 1 år och försöker nu arbetsträna sig tillbaka, det går upp... 2
Svar
34
· Visningar
3 109
Senast: Smulu
·
Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 445
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Nu när tandställningen är borta tänkte jag unna mig tandblekning :) Men är lite fundersam på om det finns något bra hemma-kit eller om...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Wysiwyg
·
  • Låst
Kropp & Själ Här fortsätter tråden om vad som bjuds i köket eller äts på lokal. Låt fantasin frodas o väl bekomme! forts från... 99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
88 913
Svar
2 009
· Visningar
86 428
Kropp & Själ Lägger tråden här, då problemet för mig inte är hästrelaterat. Jag har haft lite otur med skador på mig själv senaste åren. Har ridit... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 641
Senast: Sirap
·
Fritid Har googlat lite men hittar inget så jag vänder mig till allvetande Buke. :) I källaren hittade jag gamla spel från 60-70 talet Risk...
Svar
4
· Visningar
1 353
Senast: FreeLou
·
Hemmet Ni som har dränerat grunden, jag tänker framförallt på hus med källare eller suterräng. Vad har ni betalat per meter på ett ungefär? Vi...
Svar
6
· Visningar
787
Skola & Jobb Jag har googlat mig blå, och inte hittat ett skit. Ni är en del som redan vet min historia med arbetsförmedlingen, och stöd och... 2
Svar
33
· Visningar
4 661
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ :D Har lovat min killkompis att vaxa hans bröst på lördag... Vad bör jag satsa på för produkter? Tänker mig stripes? Lär nog dock få... 2
Svar
30
· Visningar
2 467
Senast: pepp
·
Äldre Med diskussionen om Discworld så började jag fundera på mina favorite sciffy serier. Som serie räknar jag även trilogier. 1. Sagan om...
Svar
7
· Visningar
938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka