Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ännu en tråd i ämnet - jag har sökt lite på måfå men inte riktigt hittat något svar på frågan. Om en person har ett erbjudande om ett...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb När vi ändå har en tråd om nödvändigheten i att vara med i A-kassan. Om man vill byta fack/A-kassa, hur gör man då? Jag var ansluten...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Jag kommer några dagar i juli befinna mig i Småland. Mitt sällskap vill åka runt med bil och "kolla på landskapet" dvs de har någon bild... 2
Svar
35
· Visningar
1 887
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Halloj alla, (blev fel i rubriken - refereringsprogram ska det stå) Jag vet att det finns en pluggtråd, men tänkte att alla som pluggat...
Svar
0
· Visningar
358
Hemmet I den yttepyttelilla skrubbtoaletten i mitt sovrum finns ett pyttelitet handfat. Avloppet i handfatet läcker. Det är själva tätningen...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag känner mig extremt okunnig just nu. Jag började fundera på fastighetsskatten och googlade lite och såg att den för 2018 skulle...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vi har en liten strid här hemma. 17-åringen (18 om 2 månader men det kvittar ju) ska på Valborgsfest med vänner. Alla (samma ålder) har... 29 30 31
Svar
605
· Visningar
39 178
Senast: zoller
·
Kropp & Själ Apropå diskussion i annan tråd, vad triggrar er? Då menar jag inte vad, utan vad. Jag har insett att jag är mycket visuell. Ord, både...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Snälla hjälp en tekniskt efterbliven! Jag har behov av att skapa en Gmailadress att använda vid konversationer som rör ett visst...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag har bokat tid för provtagning för allergi. Jag vill kolla pollen, mat och djur-allergier. Har sagt till om att jag vill ha specifik...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Korven
·
Kropp & Själ *Ursäkta för mycket privat info* Har blivit så less på konventionella mensskydd att jag snart kroknar och går av på mitten. :wtf: Bindor... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 945
Senast: Tiffanys
·
Kropp & Själ Min man tänker åka söderut på tisdag för att kolla på en bil (om den är kvar). Jag måste vara med för att köra hem ena bilen :meh: Det... 2
Svar
28
· Visningar
1 936
Senast: lady_vip
·
Hemmet Hur vanligt är det att objekt säljs innan de kommer ut på marknaden, pga att köparen lagt ett intresse hos mäklaren? Alltså att mäklaren...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag kom att tänka på detta när jag blockade ett nummer igår. Om de blockerade numren ringer mig igen, hur låter det då för dem? Kommer...
Svar
9
· Visningar
53 848
Senast: MissFideli
·
Äldre Hej! Jag och min man bor idag i hyresrätt och har alltid gjort. Vi är nu sugna på att flytta till en ny stad och "börja om" livet och...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Jag har redigerat en pdf-etikett som har använts på stora förpackningar. Vi ska nu börja med mindre förpackningar. Och jag måste då...
Svar
5
· Visningar
621
Senast: tuaphua
·
Äldre Om man dissar en trist hotellfrukost och hellre äter mysfrukost på stan en söndagförmiddag, vart går man förslagsvis då? Initierade tips... 2
Svar
20
· Visningar
2 352
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag är otroligt lat på skönhetsvård och det enda jag ägnar avsevärd tid åt att smörja in är mina hopplösa händer. Men nu har åldern...
Svar
13
· Visningar
2 678
Äldre Jag fick i fredags sms från min bank, att de spärrat mitt Business card eftersom någon utomlands dragit underliga summor från mitt kort... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 601
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej. Jag ska inte gå på festival. Men väl vara "festivalklädd" vid ett tillfälle om ett tag. Då detta är så långt från...
Svar
14
· Visningar
1 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka