Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Då har det äntligen blivit vår och varmt! Jag älskar att vara ute i trädgården och pyssla och samtidigt bli lite brun, MEN jag är så...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: Crossline
·
Äldre Har införskaffat mig en airfryer och undrar nu hur lngre nu brukar köra pommes i den. Vissa kommentarer säger att pommesen behöver köras...
Svar
11
· Visningar
2 332
Senast: Paddington
·
Trädgård & Växter Planterade en clematis för 3 år sen, den växer som ogräs! Kan man klippa ner den, eller dör den då? Den har redan en massa nya blad på...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: dobbis
·
Äldre Hur åker jag buss i Landskrona? Ska dit imorgon en sväng, Tar tåget från Göteborg så ska från stationen till Citadellet, googlat mig...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Wingates
·
Äldre Hej! Åker på tisdag till Stockholm för en tur med Birka. Vi har tänkt att fortsätta till Grönan när vi kommer i land. Vi kommer ha bil...
Svar
19
· Visningar
3 113
Samhälle Ser ett hjärndött program på tv nu om familjer i USA som samlar på kuponger och kan gå och handla varor för typ 5000kr och med hjälp av... 2
Svar
26
· Visningar
7 682
Senast: kevina
·
Äldre Skulle vilja ha bra recepttips på pajer som går bra att göra i ordning i förväg och frysa för att sen serveras på buffe. Gärna vegetariskt.
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Rugge
·
Äldre Jag märker att jag mår bättre både fysiskt och psykiskt när jag äter en mer växtbaserad kost. Funderingarna går i att sluta äta kött... 2
Svar
24
· Visningar
2 085
Senast: Alanis
·
Kropp & Själ Jag har till min förvåning börjat sova bättre på Atarax, som jag rotat fram ur gömmorna. (När jag först fick dem för några år sedan... 2
Svar
25
· Visningar
3 825
Senast: skerper
·
Äldre Jag är ju en sådan som måste planera allt in i minsta detalj. Och nu gäller det en flytt Bostaden är 75m2. Vi har 7 pers som bär (okej...
Svar
14
· Visningar
1 830
Senast: vinkelina
·
Hemmet Rummet är ca 7 * 8 meter, kombinerat hall/matrum/tvhörna/kök. Nu är jag ute efter att sätta upp en rumsavdelare längs soffryggen, dels...
Svar
14
· Visningar
2 833
Senast: Migo
·
Äldre Hur får man bort bananfläck? Är en liten på en jacka, ska jag ta galltvål? Har flytande galltvål hemma. Bleker det? Är en färgglad jacka...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: BernT
·
Äldre Jag skulle behöva få reda på vem som äger en gård/industribyggnad. Har kollat på eniro och hitta, men kan inte se något husnummer på...
Svar
3
· Visningar
899
Äldre Jag har märkt att två olika emojis används på ett sätt som jag absolut inte förstår. Förhoppningvis kan jag få rätsida på det hela med... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 847
IT & mobiler Blir galen på Word! Sedan jag läste en klasskamrats dokument så har den hakat upp sig på en layout som jag avskyr! Jag vill att det ska...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Jag har letat i evigheter och googlar visst dåligt. Det ser ut som ett stort T och går att hänga halsband på. Men var köper man dem...
Svar
3
· Visningar
1 341
Kropp & Själ Jag har funderat länge på att göra en daith men är rädd för att jag ska fega ur i sista stund. Är det någon här som gjort en? Hur ont...
Svar
1
· Visningar
2 090
Senast: Riru
·
Äldre Hur hade ni gjort? Jag flyttade igår och hade anlitat flyttfirma. Förra veckan pratade jag i telefon med deras administratör och... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 919
Senast: Singoalla
·
  • Låst
Tjatter Att de skriver ”1drottsgalan”, är det medvetet och i såfall varför? 100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
132 825
Senast: Ceta
·
  • Låst
Relationer Andra full :) Jag har installerat tinder igen.. blev så avskräckt när 24-åringen berättade vad han kände O_o Ska dock ha fest ikväll... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
163 776
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Husvagnsrenovering
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur