Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Hur svårt är det? Finns det någonstans man kan vända sig för att få hjälp med det? 2 3
Svar
41
· Visningar
3 286
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Inspirerad av yogabilder på Instagram. Ni som kan Yoga, vilket är det bästa sättet att lära sig på? Hemma via via Youtube, Yogobe (har...
Svar
16
· Visningar
836
Senast: Badger
·
Kropp & Själ I början på förra året började jag må dåligt och sökte mig till vc. Jag fick en samtalskontakt som jag träffade en tid. I höstas tyckte... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 877
Senast: vtok
·
Skola & Jobb Har sett i trådar att en del jobbar hemifrån. Vad jobbar ni med? För och nackdelar? Tycker det toppen att jobba hemifrån! 2
Svar
32
· Visningar
3 294
Senast: fejt
·
Kropp & Själ Jag har tydligen åkt på cellförändringar. Nu har ett par månader gått och jag ska in på provtagning på torsdag. Nervös? Kan man kanske...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Jag behöver lite tips på vad jag ska ta mig till med mitt hem! Jag har bott här i 2 år nu och det känns fortfarande som att jag bara...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: hvala
·
Äldre Någon som kan ge tips på någon trevlig restaurang/krog i Humlegårdsområdet? Allätare men kanske inte allt för hög prisklass (läs...
Svar
7
· Visningar
715
Senast: prallan
·
Äldre Sänds ikväll kl 20 på TV4. Ska ni se? Kul att de tar med hästkändisar i vanliga program. Undrar om de kommer att snickra nåt. :D
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: dobbis
·
Svar
2 003
· Visningar
63 886
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Man och kvinna, där kvinnan sjunger lite falsettaktigt. Något "here comes The....Of the night" I slutet trallar de med i melodin... 2
Svar
22
· Visningar
1 323
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns... 2
Svar
25
· Visningar
2 941
Senast: alazzi
·
Äldre Nu förstår jag att det är olika mellan olika märken och varianter men om vi tänker ur ett ungefärligt perspektiv: - ungefär hur många...
Svar
12
· Visningar
2 978
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Det börjar bli dags för mig att söka jobb nu när jag flyttat till en annan stad, för att dryga ut studiemedlet lite. Jag har tidigare...
Svar
13
· Visningar
1 281
Senast: tanten
·
Äldre Var det nån fler som såg det? Hur han lurat alla runt omkring sig. :banghead:
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Korven
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 811
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Vad jobbar ni med? Jobbar ni bara hemifrån eller har ni en fast arbetsplats men möjligheten att jobba hemifrån sas?
Svar
1
· Visningar
431
Senast: mandalaki
·
Fritid Jag tänkte köpa en ny soffa och har siktet på en i sammet. Men hur är sammet egentligen med hundhår, och damm? I dagsläget har jag en...
Svar
5
· Visningar
7 907
Senast: Singoalla
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås... 56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 677
Senast: Rosett
·
Relationer Anonymt konto pga känsligt ämne. Jag har gjort bort mig. Inledde något med en kollega (en upptagen sådan), och nu efter några månader... 73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
61 224
Senast: rutans
·
IT & mobiler Vi ska köpa en trådlös ringklocka till ytterdörren och har insett att det finns en mängd varianter i olika prisklass. Tips och råd i...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka