Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det någon som har förslag på affärer i Göteborg där man kan köpa, eller hyra, balklänning till studentbal?
Svar
4
· Visningar
664
Senast: Ramona
·
Äldre Alltså, jag förstår inte hur de som designar kläder tänker att man ska se ut på vintern när det är -10 och snö. Tittar man på bilderna... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 657
Senast: Ramona
·
Äldre Vilken är er favoritdialekt? Ovh vilken skulle ni inte vilja ha för allt smör i Småland? Jag älskar värmländska och jämtska, men när... 13 14 15
Svar
283
· Visningar
21 272
Senast: Petruska
·
Äldre Nu kära buke, så är det min tur att be om lite hjälp med att hitta en klänning. Vill ha något som är rätt så exakt likt bilden nedan i...
Svar
7
· Visningar
1 160
Äldre Jag letar ny bil och skulle vara tacksam för lite input! Jag har 12 mil tor mellan jobb och hem dit jag reser 3-4 dagar per vecka, så...
Svar
14
· Visningar
1 787
Senast: Liran
·
Skola & Jobb Någon som vet hur det är om man är föräldraledig från sitt fasta jobb och under föräldraledigheten får nytt jobb? Hur gäller det med...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: Brandgul
·
Äldre Cykelvägarna häromkring är nu välplogade men också hala. Så i morgon måste dubbar till skorna inköpas så jag kan gå med hunden. Tittat...
Svar
9
· Visningar
811
Skola & Jobb Har ni bild på er själva i ert CV? Står era referenser med? Varför/varför inte? Jag har inte haft bild tidigare. Men så sökte jag ett... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 373
Kropp & Själ Tjoho! Nu är det säsong! Någon som blivit smittad ännu? 2
Svar
24
· Visningar
2 588
Senast: Kakis
·
Äldre När jag kom hem idag så är det "nån" som har bajsat små, röda bajskorvar tvärs över nedersta trappsteget och i rabatten vis trappen. Men...
Svar
19
· Visningar
3 602
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Jag funderar alltid lite när frågan om att jobba hemifrån kommer upp. Ofta ställd som "I vilka yrken kan man jobba hemifrån?" För mig... 22 23 24
Svar
461
· Visningar
19 240
Senast: Fruentimber
·
Äldre Är i tankarna på att köpa en ny(are) bil, men vågar man köpa en dieselbil med tanke på diskussioner om ev höjd skatt och förbud... 16 17 18
Svar
345
· Visningar
19 209
Senast: skogaliten
·
Relationer Tidigare har det inte bekymrat mig, levt glatt i singellivet, men så vaknade intresset igen nyligen. Tankarna far fram och tillbaka... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
10 132
Kropp & Själ Finns det någon medicinkunnig här? Hämtade ut Dukoral-vaccin för ett par veckor sedan och glömde ställa in den i kylskåp :down:. Är den...
Svar
5
· Visningar
3 599
Senast: Líf
·
Äldre Jag har funderar ett tag på vilken av Springsteens låtar som är bäst. Kan inte bestämma mig för om det är With every wish. Eller... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 021
Senast: Mischmasch
·
Hemmet Jag tänkte bygga bordsskiva till köksbord och vardagsrumsbord men sedan köpa antingen ben eller ram separat. Men frågan är, vart får jag... 2
Svar
27
· Visningar
9 351
Senast: VLMF
·
Äldre Jag kör min gamla 740. Börjar hålla koll på en ”ny” bil då man aldrig vet hur länge min går. Jag vill ha en bil som är hyfsat säker(inte...
Svar
2
· Visningar
438
Senast: åke
·
Tjatter Är det någon som vet hur detta kan frysa på detta sättet? Ytan är ju helt jämn när jag ställer in den i frysen :confused: :D
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Tora
·
Kropp & Själ I söndags fick jag pang bom ont i höften. Troligen ischiasnerven. Smärtan är aningens bättre nu, men när jag jobbat en dag så är den... 2
Svar
33
· Visningar
1 933
Senast: kakan89
·
Äldre Jag har en märklig tjänst att be om, ifall det skulle vara någon här på forumet som har tid och möjlighet... Jag håller på att skriva en...
Svar
11
· Visningar
994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka