Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Vad är meningen med det? Det handlar om kvinnan och de två barnen som hittades ute i vinterkylan i Sävsjö. Mamman avled och ett av... 2
Svar
24
· Visningar
2 643
Senast: MiaMia
·
Äldre Ska göra laxlåda i helgen. Har ett vagt minne av att jag brukade koka potatisen först, låta kallna och sen skära upp. Men det är...
Svar
5
· Visningar
569
Kropp & Själ Har precis fått Levaxin utskrivet men har inte hunnit börja ta det än. Jag har varit otroligt galet jävla trött ett tag och har haft... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 910
Äldre Jag tänkte jag skulle få ändan ur vagnen idag och skaffa en digital brevlåda, men jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst... 2
Svar
39
· Visningar
2 239
Senast: Magiana
·
Samhälle Vad kallar ni den inringade snön som ligger intill plogvallen? Självklart är det en snökluva som ligger där. Jag trodde från tills... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 346
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Härliga, undebara vinter med kyla och snö! Jag är lika glad varje gång det blir kallt och vi får snö på vinterm i synnerhet så här års... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 954
Senast: Mineur
·
Fritid Spelar KH 1 och slogs mot Riku för andra gången i Hollow Bastion. Han är ju så satans svår så bestämde mig för att lämna och levla upp...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Har startat mitt ab nu och ska ordna ett bankintyg. Har swedbank nu till mitt företag (ef) och tänkte fortsätta med det, ringde därför... 2
Svar
22
· Visningar
2 457
Senast: France
·
Kropp & Själ Finns väl ingen annan färg som väcker lika mycket känslor och uppmärksamhet? Jag har inte riktigt fått ihop hur och varför. Är det någon... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 101
Senast: fem
·
Hemmet Jag har vid ett par tillfällen råkat få ljus/vit tvätt missfärgad av rosa textilier. Jag vill inte ha babyrosa kläder :arghh:. Kan jag...
Svar
16
· Visningar
36 000
Senast: Magiana
·
Äldre Jag tänkte börja cykla till jobbet.. det är 26 km asfalt, relativt okuperat. Jag har börjat titta efter cykel och inser att det är en...
Svar
13
· Visningar
902
Senast: Sezziyanen
·
Tjatter Jag och sambon gillar att spela Xbox 360 tillsammans. Nu har vi strax spelat färdigt Harry Potter Lego (både year 1-4 & 5-7) och letar...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ 35årig kvinna,garanterat inga chanser till att få barn, vill ha bort "rubbet" äggstockar livmoder allt. Finner ingen mening med att... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 377
Senast: Singoalla
·
Hemmet Tycker de ser fina ut och har känt på sådan på HM och Ikea. Men känns ju lite grövre än vanlig bomull. Sover nu helst i Himla...
Svar
10
· Visningar
10 147
Senast: Kaki
·
Kropp & Själ Kan man bli frisk från bihåleinflammation utan antibiotika? Har varit förkyld i 5 veckor och nu fått öron- och bihåleinflammation (var...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: ameo
·
Äldre hej! När vi är ute på utflykt så brukar vi tamed oss en jätteliten klotgrill. Vi har hittills mest grillat hamburgare, korv, hallomi...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Brisa
·
Kropp & Själ Igår lyckades jag vrida sönder något i handleden, det strålar dessutom både mot lillfingret och upp mot armbågen och en bit upp i...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Madick
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en lösning där en person enkelt (genom att t ex trycka på en knapp) kan markera att hen har utfört en uppgift. Om...
Svar
16
· Visningar
1 757
Senast: majola
·
Svar
184
· Visningar
13 728
Senast: Mia_R
·
Fritid Sedan min flytt i april förra året är jag begåvad med en ganska stor uteplats (ca 10 kvadrat). Förra sommaren placerade jag mina gamla... 2
Svar
21
· Visningar
2 382
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka