Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kanske dummaste frågan i år :D Men jag ska snart iväg och tävla, så jag tog fram tävlingsridbyxorna och provade dem för första gången på...
Svar
8
· Visningar
9 506
Senast: Miks
·
Hemmet Kära buke! Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men med "dö-ytor" menar jag ytor i ett annars inrett rum som man helt enkelt... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 108
Senast: Fazeem
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här... 99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
120 330
Senast: LenaH
·
Fritid Finns det någon bra app med färdiga filter för bildredigering? Gärna fler än typ instagram. Eller något bra progam till datorn med...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Någon som har tips för hur jag ska bli av med min spänningshuvudvärk? Känner att inget hjälper och vården ger inte någon hjälp. :cry: 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 162
Senast: ekra
·
Äldre Den kritikerrosade långfilmen "1944" visas på SVT2 imorgon 22 februari kl. 22.15. (Förhoppningsvis läggs den även ut på SVT Play.)...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag äter bröd 7 kvällar i veckan och ibland även lunch. Har noll inspiration och kunskap om vad man kan äta istället på kvällarna ? Så...
Svar
12
· Visningar
2 482
IT & mobiler I helgen lyckades jag kvadda min dator som visserligen ändå stod på sina sista ben. Så nu har jag tagit det svidande beslutet att köpa...
Svar
19
· Visningar
1 240
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Ibland måste jag iväg tidigt på morgonen, och jag har SÅ SVÅRT för att komma igång. Jag kan inte sätta mig vid bordet och äta frukost...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Elisha
·
Äldre Jag har funderat på om det skulle kunna vara en idé med en Buketräff. Vad sägs om 24 februari hemma hos mig? "Hemma hos mig" ligger... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 019
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min galaxy s7 drunknade för en tid sedan. Jag måste köpa en ny telefon och känner mig lite snål. Kommer jag att förbanna mig i tid och...
Svar
17
· Visningar
1 091
Senast: em-pirre
·
R
Kropp & Själ Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
14 749
Senast: Amha
·
Tjatter Vad gör ni alla love birds, ensammingar, hurdjursälskare, bittringar osv. idag på självaste Valentine´s? Jag har redan sett cheesy... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
13 904
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Letar present och kom på att ett SNYGGT växthus att ha i fönstret med små plantor som jag drivit upp själv, kanske vore trevligt. Det...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: Miran
·
Kropp & Själ Alltså jag är 42 år, har haft jättelite mens - så jag klarar mig med trosskydd i alla fall i 8 år nu. De senaste åren har jag inte haft...
Svar
11
· Visningar
1 832
Senast: Trissa
·
Fritid Det är dags för en ny stekpanna och nu blir det en ordentlig i gjutjärn :p Frågan är dock ska man satsa på en traktör eller vanlig...
Svar
10
· Visningar
2 606
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag undrar, skulle jag kunna ställa mina såkärl var som helst i rummen - förutsatt att jag har växtbelysning där? Jag brukar ge dem... 2
Svar
35
· Visningar
2 975
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag funderar på vad det finns för jobb som skulle kunna passa mig. Hittills har jag arbetat på kontor, till främsta del med...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag har en gammal gjutjärnslagg enligt bild som fått gå i diskmaskinen samt under svinto och skottesvamp. Nu är den ren, rostfri men...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Jag har dessvärre ingen vass diskussionsvinkel - tycker bara att det här med placebo är så intressant. I dag läste jag i tidningen om... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 964
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka