Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Finns det någon diakon härinne, har för mig att jag sett någon förut. Har funderingar på att läsa en utbildning och tänkte försöka få...
Svar
9
· Visningar
2 203
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag sitter just nu i en sits jag tycker är jobbig. Min ångest grumlar intuitionen. Jag har en infekterad tand. Med en 11 mm stor ficka... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 149
Senast: Rosett
·
Äldre Nu går drevet igen.Jag vet inte vem som har rätt, men Aftonbladet skriver Vad är det då som har hänt? Vad är det vi vet? 2011... 77 78 79
Svar
1 560
· Visningar
81 422
Äldre Hur är det, minns jag fel eller brukar det finnas ett skjul där man kan ställa saker som faktiskt går att använda?
Svar
2
· Visningar
436
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Sitter med en omtenta över helgen. Givetvis upptäckte vi studenter igår kväll att läraren skrivit fel. På två frågor syftar hen på...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: kolblakkur
·
Äldre Idag blir @Trott och hennes I äkta makar. Varmaste gratulationer och lyckönskningar! 2 3
Svar
46
· Visningar
3 491
Senast: Viva
·
  • Låst
Kropp & Själ Mattråden fortsätter framför spisen, från köksbordet, med take away eller på restaurang. Go! 98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
81 296
Senast: vallhund
·
Tjatter Då var det väl dags att - som utlovat -dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Här kommer en genomgång av reglerna, så att både... 36 37 38
Svar
740
· Visningar
41 207
Senast: Ninnurur
·
Äldre Hur gör man med allt runt i kring? Det vill säga... - Alla kort som ligger i plånboken (förutom körkortet)? - Kan man byta namn i...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: Monifa
·
IT & mobiler Pc och webbrowser Crome. Plötsligt så har jag inga tabbar synliga utan bilden fyller hela sidan. Jag kan inte byta sida. Vet inte hur...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: alazzi
·
Äldre Köpte en hållare som var urusel och varken höll i telefonen eller höll sig själv uppe. Nytt försök nu! Jag funderar på någon av dessa...
Svar
17
· Visningar
2 261
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Är det fortfarande photobucket som är enklast? Ska stänga ner det gamla fb men behöver spara en del bilder Datorn kraschade ju med så...
Svar
16
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 120709
·
Fritid Ja som rubriken lyder, köpte en burk jordnötssmör till en gryta jag skulle göra. Har nu en hel del över och vet inte vad jag kan hitta...
Svar
12
· Visningar
1 089
Äldre Det puttrar på i riksdagen ;) Manlig ledamot (V)anklagar kvinnlig dito (V) Vi får väl se hur drevet går nu...
Svar
19
· Visningar
1 463
Senast: Atle
·
Äldre Hallå alla! Jag har alltid varit klädd i hoodie och gympadojor-stilen, men nu när jag börjar bli vuxen fungerar inte det längre. Jag... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 427
Senast: Sassy
·
Samhälle https://www.svt.se/nyheter/inrikes/postnord-infor-avgift-pa-paket-fran-kina Dessutom kommer leveranstiderna bli längre eftersom man... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 441
Senast: Luff
·
Samhälle Mycket obehagligt. Nu får jag mail om "välkommen till kundklubb si och så" ofta. Anmälan till SF-s kundkort osv. Någon använder min... 2
Svar
20
· Visningar
2 650
Senast: alazzi
·
Relationer min sambo o jag ska gifta oss i maj och en god vän har erbjudit dig att ställa upp o spela gitarr i kyrkan under in/utmarsch. Och det...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: bitta
·
Äldre Jag har nyligen (äntligen) börjat övningsköra och funderar på ungefär hur lång tid det kan ta. Förstår såklart att det är högst... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 041
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Ska till Landskrona i april och behöver bo på hotell. Finns det något nära Landskrona som har spa? Helst max 30 min med taxi från...
Svar
10
· Visningar
699
Senast: Torill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka