Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det någon här som gjort det? Alla erfarenheter, råd, tips, tankar och kommentarer tages tacksamt emot!
Svar
7
· Visningar
2 938
Senast: Trissa
·
Hemmet Jag flyttade i torsdags, och jag håller redan på att bli tokig av att golvet i sovrummet knarrar. När jag tittade på lägenheten stod det...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Har fått prova använda TENS hos min sjukgymnast och tänkte nu ta och köpa en egen. Är det stor skillnad på en professionell och en från...
Svar
14
· Visningar
8 706
Senast: Blueberry
·
Äldre Förlåt för jättesen tråd :( Lovar att bättra mig! Hur som helst är det redan dags för deltävling 3 i melodifestivalen!! :nailbiting... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
7 997
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Efter att ha hört Tiveden lovprisas från olika håll blev jag sugen på att åka dit och vandra några dagar. När jag googlade blev jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 638
Senast: Pudlan
·
Fritid Vi har en äldre leksak som vridsupp med en fjäder. Somen gammal veckar klocka ungefär. Det är en grej som spelar en melodi. Ska den...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag måste få fråga om det finns någon här som vet.Igår, tidig morgon joggade jag , det var kallt, det var en hel det snö, jag sprang på...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: svea
·
Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 018
Senast: Killaloe
·
Hemmet Köpte nyligen en gjutjärnspanna på loppis. En IKEA-panna i fint skick. MEN jag har ett problem med den, och det är att den missfärgar...
Svar
7
· Visningar
2 523
Senast: Luff
·
Äldre Är det någon här som kan beskriva kort hur en motion till årsmöte i ideell förening bör vara utformad? Vilka delar bör finnas med? Kan...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: tanten
·
Hemmet Händer inte varje gång men tillräckligt ofta för att det ska störa. Uppskattningsvis är det uppe i 5-6 stycken nu. Är en gemensam... 2
Svar
21
· Visningar
2 889
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Jag har ett obehagligt bekymmer. Från och till i ungefär två-tre veckor så känns det som att golvet eller marken gungar under mina... 2 3
Svar
44
· Visningar
16 427
Senast: Whirlie
·
Äldre Jag har lyckats få in en mus eller råtta i bilen. (Gissningsvis då jag köpt foder och spån...) Vi testade en natt med öppen dörr och... 2
Svar
39
· Visningar
10 603
Senast: Fibusen
·
Tjatter https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/243055 :laugh::laugh::laugh:
Svar
0
· Visningar
575
Hemmet Frågan är jätteenkel! Jag har en trapp som går mitt över min lilla etta, och där slår jag i huvudet oftare än jag skulle vilja. Idag så... 2
Svar
27
· Visningar
1 834
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Ni som äter -- eller har ätit -- antidepp har ni märkt ngn skillnad i er ork rent fysiskt? Jag har ätit Fluoxetin några månader nu som...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: Niyama
·
Äldre Hej kära bukare Ni har ju koll på det mest, och efter att ha surfat igenom mängder av bröllopsforum (snark..) så har jag inte hittat...
Svar
5
· Visningar
1 687
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Jag har fastnat i vitt bröd-träsket. Det är gott, men min mage gör revolt varje gång jag äter det. Mättande är det inte heller. Mörkt... 2
Svar
39
· Visningar
2 296
Senast: Sezziyanen
·
Tjatter Idag lyckades jag med konststycket att sticka mig själv på en vitlöksklyfta så att blodvite uppstod.:cautious::p De kan ju vara lite... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 478
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Vaknade i natt strax innan 5 av hemsk smärta i nedre delen av magen. Kändes som kraftig mensvärk x 10, hela tiden. Alltså inga kramper...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka