Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kan man söka/hitta vem som äger en bit mark på nätet? Vilken sida isf?
Svar
8
· Visningar
829
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag gick på min första bagravning när jag var 15. Det var ett stort trauma då det var en ridlärare, vän och förebild som hade omkommit i... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
9 628
Senast: Sonic76
·
Hemmet Vi håller på och bygger nytt badrum, via entreprenör, och jag vill så gärna ha en väggnära golvbrunn så att jag kan ha stora...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: Lupino
·
Hemmet Bor i lägenhet med mycket kalk i vattnet och behöver tips på ett billigt men bra filter att montera i duschen. Håret är katastrof, det...
Svar
1
· Visningar
303
Kropp & Själ Varje vinter blir min hårbotten extremt torr o flagar. Speciellt i Jan/feb när det är kallt och minusgrader. Jag tror det är att den är...
Svar
13
· Visningar
1 983
Senast: Zewz
·
Hemmet Hej alla, Jag har kommit på att jag faktiskt lite har glömt min toalett när jag gjort lägenheten mysig...! Ojoj! Jag har en ljuslykta... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 009
Äldre Var ska vi äta lunch när vi anländer till Stockholm Central? Vi ska sen ta bussen ifrån Kungsträdgården. Så vilken är det bästa stället...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: Soapbubble
·
Äldre Jag hoppas ju få köpa hus inom snar framtid och steg 1 är ju förstås bolån. Numera verkar låneförmedlare vara vanligt, typ Advisa, Lendo... 2
Svar
22
· Visningar
1 584
Senast: MissFideli
·
Hemmet Det är stopp i handfatet i vårt badrum. Jag har skruvat isär och rensat men det hjälper inte.. Provat med bikarbonat och ättika och... 2
Svar
24
· Visningar
1 989
Senast: Sezziyanen
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 27 år gammal och har sedan studenten jobbat inom handels. Börjar nu känna att jag gjort mitt här och vill prova på något... 2
Svar
35
· Visningar
1 971
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Allvarligt menad fråga. Vissa kollegor springar ut varje timme, medans andra klarar att vänta 4,5 timme till rasten. 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 548
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ I höstas fick jag väldigt besvärlig rosacea efter att ha smörjt mig med kortison i ansiktet (korkat jag vet, lär aldrig göra om det)...
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: Fruentimber
·
Äldre Google is my friend most of the time. Men inte nu verkar det som. En av dem jag har kontakt med i jobbet (forskare) undertecknar sina...
Svar
14
· Visningar
3 952
Senast: Nenii
·
Kropp & Själ Jag känner för att förnya mig lite, såhär i början på året o så, lite nystart... så jag är sugen på att göra nya saker och tänkte om nån... 2
Svar
36
· Visningar
2 450
IT & mobiler Min bild på Buke har blivit jättestor plötsligt. Märkte att det var något konstigt när jag scrollade. Bilden blev större när jag...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: alazzi
·
Äldre Jag har helt missat den här serien som yngre (är född 1983), och sett den först nu för ngt år sedan i vuxen ålder när den hamnade på...
Svar
18
· Visningar
1 959
Senast: Murphy
·
IT & mobiler Jag har behövt en ny jobbdator länge nu men inte kommit till skott. Jag har fått tips om ett par datorer som skulle kunna vara något för...
Svar
3
· Visningar
585
Senast: Snubbelfot
·
  • Låst
Tjatter Vackert men kallt: -18 nu men det kommer att sjunka mer :crazy: 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
58 650
Senast: Linta
·
Äldre Jag skickar ofta varor till Danmark med posten, men har upplevt sjukt långa leveranstider dit. Det kan ta upp till två veckor innan...
Svar
18
· Visningar
865
Skola & Jobb Jag har försökt googla runt, men många trådar är för gamla eller så är servitriserna utbildade. Jag ska ha en fest i september (Ute i... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 140
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka