Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Ok, jag tar på mig att planera detta. Så jag bestämmer helger under Jämna veckor under Mars/April Från Stockholm. Möjliga deltagare...
Svar
17
· Visningar
2 044
Senast: Tranan
·
Äldre Utöver de grenar som redan är med, vilka hade ni velat ha med? Om vi leker med tanken att all sport är på OS nivå. 2
Svar
27
· Visningar
1 508
Senast: Lumos_Nox
·
R
  • Omröstning Omröstning
Äldre Nytt förslag har lagts fram, nämligen att förbjuda rökning på uteserveringar. Vad tycker ni? Motivera gärna och skriv gärna om ni själv... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
14 082
Senast: Gnist
·
Relationer Vad håller ni på med där borta på söder @durachiny :nailbiting: "Jätteattackerad" med ninjasparkar i tvättstugan...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jag har verkligen försökt googla mig till ett svar, men finner inget... ska resa till Mexico och har medicinen oxascand och behöver ha...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag har gjort såna där flera gånger i jobbsammanhang och liknande, och jag är väl schizofren eller en social kameleont, för jag får... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 932
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Tonåringen (18 till sommaren) ska söka sommarjobb. Inget jätteavancerat, ICA Maxi typ. Men behöver skriva ett cv. Det blir lite svårt då... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 668
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag är orimligt trött. Sedan torsdag förra veckan har jag gått upp i arbetstid och jobbar nu 50%. Övrig tid orkar jag i princip inget... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 864
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Måste få hjälp att reda ut mina tankar och känslor. För ungefär ett halvår sedan började jag på ett nytt jobb. Min nya chef är mycket... 2
Svar
23
· Visningar
5 937
Senast: Petruska
·
Äldre Jag tänkte beställa lite grejer från en sajt där det går att välja hur varorna ska levereras, antingen delvis spårbart med MTD (direkt...
Svar
8
· Visningar
2 839
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jakten på tystnad fortsätter. Nu när det blivit tyst under sängen... 2
Svar
24
· Visningar
2 615
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp! Det är dags att gå till frisören igen känner jag för att färga utväxten och klippa lite. Jag har inte så långt hår... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 979
IT & mobiler Plötsligt är färgerna helt konstiga i Minecraft, rött saknas och en del blått också tror jag. Det är dessutom som om jag ser dubbelt...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: SaraXX
·
Äldre Pratade med en vän som skilt sig från sin man, nu begär han halva barnbidraget, underhållsstödet och bostadsbidraget. Barnbidraget och... 2
Svar
29
· Visningar
2 619
Senast: TinyWiny
·
Äldre Till att starta eget? Jag har en business idé och alla förutsättningar för det men hur vågar man satsa? Ge mig lite solskenshistorier...
Svar
1
· Visningar
439
Äldre Nu ska vi se om Bukeoraclet kan lyckas lösa problemet som mina tekniska kollegor gått bet på: När min senaste mobiltelefon la av trots...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Hej igen! Nu är jag i gång igen.... -Jag undrar hur ni som lever ensamma på ett eller annat sätt, hanterar det? Jag tänker på er som...
Svar
15
· Visningar
1 085
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Maken ska på en grej på Sahlgrenska vid 15 i morgon och åker ner redan till 11 för fixa saker på kontor osv. Så man dumpas i ca 3 h i...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: Tulip
·
Äldre Läste om det och är väl inte helt förvånad, men hur vanligt är det egentligen att pengarna inte släpps direkt? Att dom är låsta i flera... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
9 757
Senast: sjoberga
·
Äldre Efter att jag har läst lite artiklar, ställer jag helt enkelt frågan. För eller emot dödshjälp? Jag är solklart för. Min värsta mardröm... 11 12 13
Svar
259
· Visningar
14 881
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka