Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Planen är att flytta tillbaka ner till Stockholm efter min examen, och jag tänkte ta min partner med mig.Sagda partner gruffar dock lite...
Svar
17
· Visningar
1 002
Senast: Ainon
·
Mat Detta är en ren recept- och tipstråd för LCHF(Low Carb High Fat)-anhängare. Förhoppningsvis blir det en bra och lättnavigerad samling... 44 45 46
Svar
917
· Visningar
163 103
Senast: cewe
·
Hemmet Vi ska sätta tillbaka en vedspis i vårat kök, under den kåpa där det satt en vedspis från början. Idag står det en smal el-spis och en...
Svar
9
· Visningar
3 322
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag fick idag reda på att min tand har gått hädan pga långvarig infektion och därför måste rotfyllas. Fick en prisuppgift på ca 6000...
Svar
18
· Visningar
1 097
Senast: MissFideli
·
Äldre Vi planerar en kryssning i Medelhavet till sommaren. Hittills har vi bara åkt med Royal Caribbean och varit mycket nöjda men nu i år...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Summerwind
·
Skola & Jobb Vill någon hjälpa mig. Jag är inte överens med facit :p Talet det gäller är: -11x=7(1-2x)+5 Jag vill räkna såhär: -11x=7(1-2x)+5...
Svar
4
· Visningar
455
Senast: Tranan
·
Hemmet Nån som har hottat upp en resårbottensäng från Ikea? Jag skulle vilja snygga till min med en enkel sänggavel. Även en som har tummen...
Svar
11
· Visningar
2 160
Senast: Houdinie
·
Äldre På allmän begäran - här kommer årets första Mellotråd!! ;) För nästa lördag är det dags för..... MELODIFESTIVALEN 2018 - DELTÄVLING 1... 11 12 13
Svar
257
· Visningar
11 423
Senast: Rhinos
·
Äldre Tillbaka från Båtmässan i Göteborg, har haft en helt underbar och så jäkla rolig helg. Trots att det var fel på värmen i vårt rum så det...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: cewe
·
Äldre Det blir inte så mycket promenerande som jag vill, mycket för att det är jäkla halt på sina ställen. Så vilka halkskydd/broddar är bäst...
Svar
12
· Visningar
913
Senast: Evergreen
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 717
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Svettas jämt och ständigt. Får byta tshirt flera gånger om dan. Är 44 år snart 2 3
Svar
44
· Visningar
2 383
Senast: Soffan74
·
Äldre Har tydligen ett Spotify-premium som ligger och drar 99:- /månad. Men det är inte det vanliga inloggningskontot som drar pengar. Så...
Svar
9
· Visningar
2 056
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Lite kris här. Först ramlade jag och förstörde ledbandet så att jag knappt kan ta mig fram alls och varje steg gör ont. Nu har jag...
Svar
14
· Visningar
2 183
Senast: Ramona
·
Äldre Dags igen, jag behöver hjälp med en låt! Den är väldigt ny, tror att den släppts senaste veckorna. Kvinnlig artist, låten är på...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: TantAgda
·
  • Låst
Äldre Sitter vid datorn och väntar på att gubbens labbe som han just lämnat av ska komma till ro och sluta fara omkring... ZzZzZzZz... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
60 132
Senast: Sonic76
·
Äldre Billig mango på Willys igår så jag spontanshoppade två stycken. Men när jag kom hem insåg jag att jag inte har den blekaste aning om hur...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Behöver en ny laptop under våren och börjat titta runt lite på nätet. Får då upp alternativet surfplatta med tangentbord. Någon som har...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Igår var jag med om en liten grej vilket som tur är bara resulterade i ett finger som gör ont. Jag tänkte inte på det då, eftersom det...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har kollat en serie om Deadliest women. Mördandet sker i USA, England och Australien. I England och Australien är domarna ungefär... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka