Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vilken städrobot är bäst om man har stora, strävhåriga hundar som drar in mycket sand förutom håren de fäller? Finns det någon hundägare...
Svar
15
· Visningar
1 959
Senast: TinyWiny
·
Äldre Jag är riktigt sugen på att flytta hemifrån! Jag kommer börja arbeta senast i augusti (heltid) och kollar lite på hyresrätter. (Pluggar... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 362
Senast: mandalaki
·
Hemmet Jag ska flytta och behöver ändra färger i köket för att jag ska trivas. Jag avskyr brunt så köksluckornas färg behöver ändras. Först...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Behover lite bukevisdom! Jag vill garna hora historier fran er som kraftigt andrat riktning i livet - stora flyttar, byte av karriar... 2
Svar
34
· Visningar
2 395
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej på er alla! Kan ni inte tipsa och råda mig hur man får ordning i vardagen? Känner lätt panik över att allt bli kaos och att jag ej... 2
Svar
34
· Visningar
2 479
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Vad har ni för preventivmedel? Efter att ha testat flera sorters Ppiller och inget funkar, jag blir nedstämd och får huvudvärk har jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 406
Senast: Kilauea
·
Äldre Nu ska det enligt SMHI komma cirkus en halvmeter snö kommande dygnet. Kombinerat med vind och drivbildning. Och lokalt kanske mer än... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 934
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 090
Senast: EmmaW
·
Äldre Jag + barn har ingen sjuk- och olycksfallsförsäkring :nailbiting:. Har kikat lite och det verkar skilja sig ganska mycket! Kan någon... 2
Svar
37
· Visningar
1 540
Senast: Monkie
·
Skola & Jobb Jag är så sjukt sugen på att doktorera och tänker att det kanske finns någon här som har lite erfarenhet? Egentligen är jag inte...
Svar
15
· Visningar
3 100
Senast: Mabuse
·
Äldre IKEAs grundare har dött 91 år gammal, finns det någon som inte har något hemma som är från IKEA? 9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 660
Senast: rutans
·
Tjatter Sitter och letar hotell på Manhattan strax före Påsk. Hittade givetvis superfina för 33 000:- för 4 nätter, men... Ja, nån måtta får det...
Svar
2
· Visningar
530
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller ens varför jag skriver om jag ska vara helt ärlig, för att känna mig mindre ensam kanske? Har... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 981
Senast: whyme
·
Äldre Hej alla, Jag har inte besökt Falu gruva sen vi var där med skolan när jag var liten. Men har känt länge nu att det nog vore kul med...
Svar
17
· Visningar
1 186
Samhälle Hej på er! Nu när månaden är snart slut, funderar jag på hur mycket pengar folk har kvar i månaden? Hur vanligt är det att ha inte... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
15 516
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har inte lyckats få tag i rött råris och inte heller svart råris som kan funka som ersättare, så i stället köpte jag risottoris...
Svar
16
· Visningar
1 754
Senast: VLMF
·
Äldre Jag har fått möjlighet att resa på 5 jobbrelaterade resor kommande månaderna. 2 av dom är med flyg utomlands, inom EU. När jag fick... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 205
Senast: moster
·
Samhälle Hej vänner, jag vill dela idag vad jag känner Min glädje är enorm i morse, för jag har just lånat ett lån på 2.000.000 kronor från fru...
Svar
6
· Visningar
745
Senast: tanten
·
Äldre Vi planerar att besöka Cornwall i juli, och vill gärna ha tips på boende och ställen att besöka. Och sådant man ska undvika, förstås! :p...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: fem
·
Kropp & Själ Jag tog hål i öronen(!) i lördags, med påföljande blodtrycksfall. Inte helt oväntat, då jag varit med om det för snart 10 år sen när jag...
Svar
18
· Visningar
5 735
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck