Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har sedan ca en vecka en mer eller mindre konstant besk smak i munnen. Jag har haft lite så förut, men då har det gått om efter 3 dagars... 2
Svar
27
· Visningar
34 587
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hello Dr Buke! Blir galen, har så ont i tungroten på vänstersida och lite ner mot halsen. Har varit småförkyld tidigare och brukar ha...
Svar
4
· Visningar
9 976
Senast: tara
·
Äldre Jag är ingen tedrickare, köper bara rooibos som har mild och fin smak. Såna där smaksatta teer är det värsta jag vet, de smakar bara... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 645
Senast: glimmer
·
Hemmet Jag har ett duntäcke och dunkudde som behöver en tvätt. Det jag funderar är över inte själva tvätten, utan torkningen. Nu har jag inte...
Svar
17
· Visningar
9 267
Senast: Smulu
·
Äldre Det här är säkert helt fel forum för en sån här fråga. Men jag har länge funderat på att skaffa en drönare. Det hade varit så nice att...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Sel
·
Fritid Nya mobillagen gör att jag tar tag i saken, jag vill ha en mobilhållare till bilen. En sån man fäster i en luftventil. Men frågan är -...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Jonaz
·
Fritid Jag blir galen! Jag har bilder på mobilen, på datorn, i icloud, onedrive (som jag inte har nån aning om hur det funkar..)..... Jag...
Svar
13
· Visningar
1 023
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag funderar på preventivmedel. Använder bara kondom nu men det hade varit bra med alternativ längre fram. Är lite kluven till hormoner...
Svar
14
· Visningar
1 924
Senast: Carand
·
Äldre Jag satt och kikade igenom mina journaler i ett helt annat ärende och såg då att det fanns journaler från när jag låg på BB-hotell när...
Svar
6
· Visningar
1 458
Äldre På fredag ska vi till banken för att prata bolån för första gången. Är total novis på detta och funderar lite på vad man ska tänka på i...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: tanten
·
IT & mobiler Är lite (mycket) sugen på att köpa en ny kaffebryggare och kikar på moccamaster. Någon som har, och vad tycker ni isf om den? Hör... 2
Svar
29
· Visningar
4 014
Senast: MM
·
Äldre Jag är smalare än för tio år sedan. Mer oklart om jag är gladare. Jag är inte direkt ledsnare, i alla fall. Under den senaste... 12 13 14
Svar
267
· Visningar
14 753
IT & mobiler Vad har ni? Har en OralB nu som iof är bra men som slukar batteri som tusan. Den är dessutom stenhård att ta isär när man ska byta...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Araminta
·
Äldre eller: varför är det ingen som förstår mig/vill ha mig/ varför vill alla ha mig/ hur ska jag vara/ är jag för lång/ för kort/eller vad... 50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
59 486
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Alltså hjälp! Studerar till merkonom och har fastnat i en inlämningsuppgift som jag inte vet hur jag ska räkna ut. Har funderat i flera...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: Lindon
·
Relationer Skulle du kunna tänka dig det? Varför/varför inte, fördelar, nackdelar? Har du provat? :bump: 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 904
Senast: Trani
·
Äldre hej! Funderar på att köpa en ny båt med självläns. ( får man skriva märke?)Men hur vet man självlänsen kommer fungera? Hört att i vissa...
Svar
6
· Visningar
2 919
Äldre Ibland i "evighetstrådar" startar sidospår som är intressanta även ej kopplat till trådens huvudsakliga ämne. Jag skulle vilja att fler...
Svar
14
· Visningar
722
Senast: mandalaki
·
Hemmet Jag håller på att leta hus och har nyligen också sålt ett hus och har därför börjat fundera på det här med att ha en koppling till den...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Nemo
·
Äldre Intressant fråga...tidigare har ju majoriteten här varit negativ till det... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 691
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka