Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon här som om använder sig av det? Jag är inte så glad för att använda mitt bankkort eller Eurocard när jag ska betala över nätet...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har blivit sexuellt utnyttjad/våldtagen för två dagar sedan. Det går inte att få ur min kropp, känner mig inte längre som en... 2
Svar
22
· Visningar
1 665
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Skitlöjlig tråd kommer detta bli, men jag måste!! Jag tycker att det är oerhört läskigt att prova nya saker. Jag har som liten fått...
Svar
14
· Visningar
1 232
Kropp & Själ Är det någon mer som kör LCHF? Jag tänkte att man kunde samla tips och recept! Hur länge har ni kört LCHF ? :) varför började ni? Jag...
Svar
4
· Visningar
618
Senast: Unafraid
·
Äldre Jösses har följt lite trådar här nu och blir förvånad över vissa användares attityder. Är ni likadana i privata livet? En del verkar... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 573
Senast: Lager
·
Äldre Om jag ska hyra en lägenhet i 2:a hand och hyresvärden till ha en deposition, hur kan jag på bästa sätt vara säker på att få tillbaka...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Japp, personligt brev alltså. Har ni några bra tips på hur man ska skriva ett? Behöver för söka praktikplats inom det yrke jag studerar...
Svar
12
· Visningar
1 094
Senast: rickie
·
Kropp & Själ Hej jag har legat på sjukhus i 3 dagar pågrund av kraftig huvudvärk också med yrsel och feber blodtrycket var en aning för högt. Nu är...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: mandalaki
·
Äldre I går blev en av mina bästa vänner akut sjuk i ett annat EU-land. Det är mycket allvarligt. Ett utomkveds och dom kunde inte stoppa... 2
Svar
21
· Visningar
1 852
Senast: mamman
·
A
Samhälle Ni som är yrkesverksamma jurister är det så att det finns en negativ inställning till överklaganden skrivna på ett juridiskt språk med...
Svar
18
· Visningar
1 248
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Uppgiften består här i att ge exempel på, när sk komparativa fördelar (inom handel mellan länder alltså) verkligen fungerat. Däör finns...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Mabuse
·
Äldre Som rubriken lyder letar jag efter en schysst mobil som tål fukt och att bli tappad. Jag vill att den ska vara snabb, inte ta tid på... 2
Svar
31
· Visningar
2 034
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 843
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Eftersom jag är gravt överviktig så installerade jag en kaloriräkningsapp. Målet skulle vara 1200 kcal per dygn. Börjar dagen med en... 18 19 20
Svar
394
· Visningar
24 331
Senast: Unafraid
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: MayGrace
·
Äldre Jag använder skjortor varje dag som jag är i skolan. För närvarande H&Ms bomullsskjortor. Tycker dock inte att passformen är helt...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Mineur
·
IT & mobiler vad betalar ni för ert bredband hemma? Vi har varit totalt ointresserade och bara betalat... Men igår fick vi brev om att en höjning av... 2
Svar
20
· Visningar
1 731
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb Tror jag läst här någon gång att man borde säga till om att skatta mer på ett av jobben om man arbetar på fler ställen, stämmer det...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: Lumos_Nox
·
Äldre Tittar på Younger och började fundera på hur man ändrat sig sedan man var, vad ska vi säga, 10 år yngre. Jag var 21 då och hängde bara... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 559
Senast: Tiffany
·
Äldre Som trådstarten säger. Vilken dokumentär skulle ni visa för någon/några för att få dem att få upp ögonen för hur vi påverkar vår miljö...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka