Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ok jag kommer inte skriva detaljer här, för jag vill inte. Jag har under dagen haft flashbacks till skolgången. Och en mycket... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 393
Äldre Jag är villrådig, jag vill ha lounge access, 2-4-1 eller 50% på first class, väldigt bra reseförsäkring samt skydd och annat med hyrbil...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: 95johsv
·
Skola & Jobb Har ett par birkenstocksandaler som inneskor på jobbet. Men jag blir så statisk....:nailbiting: Får stötar av datorn, av dörrhandtag...
Svar
15
· Visningar
4 404
Senast: Sasao
·
Äldre Vad har ni för roliga planer för 2018? Några evenemang som ni ser fram emot? Konserter? Blir det ett roligt år packat med aktiviteter... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 299
Senast: TygerTyger
·
Tjatter Hur många här har TVabonnemang hos t.ex. Viasat, Viaplay etc och hur många har en smartTV med valda appar? Jag är lite analfabet när...
Svar
13
· Visningar
892
Senast: svea
·
Tjatter Det kan väl inte bara vara jag som är beroende av att titta på dokumentärer?! :D vad tittar ni på, vad såg ni senast och vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 595
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag fick ett litet dilemma igårkväll, och vart vänder en sig om inte till Bukeoraklet? Jag ska jobba extra på mitt gamla jobb nu i tre... 2
Svar
25
· Visningar
2 631
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag är extremt efter resten av världen nu, men sånt är livet ibland. Tradera, hur fungerar det? Är det ett säkert sätt att köpa och...
Svar
10
· Visningar
697
Skola & Jobb Denna vår skriver jag mitt masterarbete och har efter en rekryteringsprocess fått möjligheten att skriva den för en myndighet. Har varit... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 161
Senast: lizan
·
Äldre En tråd för alla skrivande bukare, där vi kan komma med tips och uppmuntran eller diskutera skrivandet! Vi har haft ett par sådana... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 777
Senast: Mumfie
·
Äldre Min gamla hästbil håller på att dö (tror jag) och jag inser att jag har noll koll på bilar. Jag har en gammal Subaru Legacy Outback från... 2
Svar
29
· Visningar
1 672
Senast: Fibusen
·
Relationer Jag behöver hjälp här. I vår blir min sambo 40 år och jag vill gärna ge honom nåt extra. Problemet är att jag har i stort sett inga...
Svar
15
· Visningar
3 488
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Har precis satt in en spiral något jag funderat på i flera år men inte vågat men insättningen gick bra! Hur var det för er med spiral i...
Svar
6
· Visningar
483
Äldre Moderator får gärna flytta tråden om den ligger fel, blev osäker på vart jag skulle lägga den! Är det någon som har en Dacia (av någon... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 559
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Vad har man för arbetstider om man arbetar på vattenreningsverk? :) Är det kontorstider, eller skiftarbete på även kvällar och helger?
Svar
3
· Visningar
481
Senast: trazel
·
Äldre Jag och min familj (man och tvä småbarn) ska åka till Gardasjön på semester i sommar, vi flyger till Milano, landar på eftermiddagen...
Svar
4
· Visningar
595
Senast: Petruska
·
  • Låst
Tjatter Foten värker och är svullen, men det finns bättre saker att göra 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
63 610
Senast: tanten
·
Äldre Varför säger man EN om sig själv? EN kan tycka så, eller EN vill gärna.... De är väl ganska självklart att man är EN och inte två... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 904
Senast: Terese
·
Kropp & Själ På grund av en, vad jag tror kommer bli, självutlämnande tråd har jag valt att göra ett anonymt konto. Det är inte hela världen om någon... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 162
Senast: Monkie
·
Samhälle Har sett Henrik Schyfferts serie om köttätande och funderar nu på att se över min egen köttkonsumtion ordentligt. Jag tänker inte gå så... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 060
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V