Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu har jag haft spiral i snart en vecka och jag har sådana humörsvängningar som värsta PMSen och magont, som kraftig mensvärk från och...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: torsdag
·
Kropp & Själ Har varit förkyld någon vecka och känner mig bättre idag, så jag tränade efter jobbet. Nu när jag kom hem så upptäckte jag en blåsa på...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: Singoalla
·
  • Låst
Relationer Då kör vi vidare här då :) 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
124 475
Senast: Calmiche
·
IT & mobiler Hej alla, Nollställd när det gäller datorer och bad en firma om hjälp med min, de ville ha modellbeteckning, vart/hur kan jag se det...
Svar
2
· Visningar
530
Kropp & Själ Ok då kör vi. Vetenskap, anekdotiska bilder, fakta och spekulationer. Ser muskler olika ut utifrån hur dom uppkommer eller finns det... 24 25 26
Svar
505
· Visningar
27 938
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Jag behöver tips! Efter att ha varit mammaledig i 10 månader är jag nu tillbaka på mitt kontorsjobb igen. Som mammaledig har jag varit... 2
Svar
30
· Visningar
2 600
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Jag har lite av ett bekymmer här. Jag går hos en psykolog och har gjort det i ett års tid varje vecka. Hon bor i den här staden. För...
Svar
18
· Visningar
1 548
Äldre Jätte dum fråga kanske och har säkert redan diskuterats här på buke, men jag hittade inget när jag sökte :p. Hur gör ni, när ni hittar... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 199
Senast: Ramona
·
Äldre Om du skulle flytta dit? Eller för er som redan bor där. 5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 934
·
Äldre Jag skulle bli väldigt glad om ni kunde hjälpa mig genom att ge förslag på låtar/artister till en spotifylista att spela i butiken så... 2
Svar
22
· Visningar
1 952
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Korta versionen: Kan man få en ledinflammation att läka ut av sig själv, med hjälp av huskurer och/eller receptfria läkemedel? Långa...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: ameo
·
Relationer Vet inte hur jag skall hjälpa och stötta min man mera, jag orkar inte och börjar själv bli smått desperat Bagrund Han sa upp sig från... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 845
·
Skola & Jobb Tanken har dels funnits i huvudet ett tag, och dels väcktes den igen nu av tråden om sambo som inte söker jobb. Ni som jobbar inom... 2
Svar
20
· Visningar
2 557
Senast: Eloise
·
Relationer Min man och jag har varit gifta i ca 10 år. Vi är båda runt 60 så vi har ju en historia med barn i olika förhållanden och några ex. Vi... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 013
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
57 666
Senast: qitis
·
Äldre Är det någon mer som följer konståkningen nu? Vilka grenar gillar ni att titta på? Har ni några favoritåkare? För mig är det alltid en... 2
Svar
32
· Visningar
1 043
IT & mobiler Vad tycker ni om Boxer? Hört att Boxer krånglar en del. Stämmer det?
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Min väldigt pigga mamma fyller 80 år i september. Hon skulle vilja fira med den närmaste familjen en helg någonstans mellan Stockholm...
Svar
8
· Visningar
1 841
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag tycker vin är jättegott till maten, men det är ju inte det allra billigaste och funkar inte att bjuda kompisar som kommer med bil... 2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag kan inte ta djupa andetag. Det känns som typ ett spänt band runt/tryck på bröstkorgen, och jag spänner halsen och det tar liksom...
Svar
11
· Visningar
3 012
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka