Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle I en viss tråd här på buke vart en användare kallad egoistisk när det handlade om saker trådskaparen inte tänkt på innan denne hamnade...
Svar
11
· Visningar
778
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Tjatter Jag har precis ätit middag och tittar på Criminal Minds (Penelope Garcia :love:). 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
63 886
Svar
12
· Visningar
1 132
·
Äldre Vad exakt säger man ska hända i tex Västra Götaland? Hade diskussionen idag med en kollega och då hävdade jag att det kommer att bli... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 241
Senast: em76
·
Mat Ska tillbaka till jobbet och vardagsstressen på måndag och som vanligt sitter jag fast med handel-listan då jag inte kommer på någon...
Svar
17
· Visningar
1 360
Senast: Lager
·
Skola & Jobb Ni hjälpte mig med beslutet att gå från forskare till sjuksköterska, nu är jag nästan klar. Men, var ska jag jobba? Det finns ju...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: rickie
·
Äldre Jag går i tankarna att skaffa ett par Dr Martens kängor och funderar på vilken av dom är den klassiska modellen? Lädervarianten eller...
Svar
14
· Visningar
3 588
Senast: eldkyss
·
Kropp & Själ Hur klär man sig som kurvigt timglas utan att se a) ut som ett mjölkpaket/tält eller b)som en 50-tals pinuppa? När jag gått upp i vikt... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 736
·
Äldre Är det någon här som håller på med minnesträning? Jag har precis läst första kapitlet i boken Vägen till mästarminne av Mattias...
Svar
6
· Visningar
582
Senast: Amha
·
Samhälle https://notalwaysright.com/dont-forget-microwave-goodbye-exit-store/102327/ 2 3
Svar
56
· Visningar
3 868
Senast: Tulip
·
Hemmet Jag håller på att renovera lite hemma. Just nu är det hallen som får sig en omgång. Där sitter en strömbrytare som sattes in akut...
Svar
17
· Visningar
2 748
Senast: Fille
·
Äldre Satt för en stund sen och kollade på serier Lock up på Netflix. I den serien följs dagliga händelser i olika häkten och fängelser i usa...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: MiaMia
·
Äldre Tvättmedel för vit/ljus tvätt, är det lönt? Fick nya vita lakan av svärmor i julklapp och funderar på om det är lönt att köpa tvättmedel... 2
Svar
22
· Visningar
11 772
Senast: MiaMia
·
Samhälle Ska ni shoppa någonting? Tips på bra fynd och liknande? Jag ska nog handla massa julklappar från USA. Det är där man har ordentlig rea... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
18 912
Äldre Visade sig vara skabbsmittad och rätt illa däran...kan ju vara en av orsakerna till att 2017 års föryngringar misslyckats och man ser så... 2
Svar
24
· Visningar
1 493
Senast: Atle
·
Äldre Finns det inneblommor som blommar länge? Eller dör alla efter några veckor?
Svar
16
· Visningar
1 415
Senast: Mabuse
·
Äldre På jobbet träffar jag en ungdom vars största intresse är K-drama, dvs koreanska dramaserier. Nu behöver jag sätta samman ett...
Svar
4
· Visningar
471
Kropp & Själ Nyss hemkommen från läkarbesök, som inte var särskilt upplyftande. Enligt läkaren är det vanligt att man inte hittar någon medicinsk...
Svar
19
· Visningar
2 020
Senast: ameo
·
Äldre Jag planerar 30-års fest och försöker hitta någon bra lokal i Stockholm eller närområdet. Vi blir inte så väldigt många (i... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 321
Senast: Praeterea
·
Fritid Jag är en sån där som oftast varit, eh... läs ÄR född med tummen mitt i handen när det kommer till bakning. Smörgåsbullar och släta... 2
Svar
27
· Visningar
2 323
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka