Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det blir såklart billigare att måla själv, men hur blir resultatet om man anlitar lackeringsfirma? Är det värt kostnaden? Finns...
Svar
10
· Visningar
6 459
Äldre Jag och min sambo ska åka till london en weekend i december. Jag har varit där ett par gånger förut, men för honom är det första gången...
Svar
12
· Visningar
941
Senast: 95johsv
·
Samhälle Jag kopplar tillbaks till min förra tråd om ”världens undergång” och funderar på hur ni tänker kring semesterresor i dagens läge? Jag... 13 14 15
Svar
286
· Visningar
12 780
Senast: Fruentimber
·
Hemmet Är det någon som kör med bokashi-kompostering hemma? Tycker ni det funkar bra? Hur stort är hushållet och hur många hinkar behöver ni...
Svar
12
· Visningar
2 455
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Jaha, sambon ska öppna eget. Skitroligt för honom så klart men nu till det jobbiga. Vi behöver en bra dator för att kunna hantera detta... 2
Svar
28
· Visningar
1 515
Senast: MiniLi
·
Samhälle Bin försvinner, i Kina pollineras fruktträd för hand. Världshaven stiger i takt med att polarisarna smälter. Inom våra barns o barnbarns...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: MJLee
·
Fritid Vår barack i hundklubben har ett tak som har börjat läcka. Det är en helt vanlig byggbarack med platt tak och asfaltspapp på. Pappen är...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: escodobe
·
Äldre Har köpt ett slaktat lamm och fick med hjärtat. Någon som vet hur man tillagar det? Tips på recept?
Svar
17
· Visningar
3 963
Senast: Pallen
·
Kropp & Själ Jag blekte håret igår. Tog sedan i silverschampo för att få bort dom allra gulaste tonerna. Jag brukar normalt sett ha i det i kanske...
Svar
17
· Visningar
21 730
Senast: eldkyss
·
Äldre Ni som kör mycket efter sidospeglar: hur lär man sig se avstånd i backspeglarna? När jag tex ska backa en B-körkortslastbil har jag ju...
Svar
14
· Visningar
2 336
Senast: ptr
·
Äldre Jag sitter och knåpar på en liten video och skulle vilja ha lite musik till, men eftersom jag inte har någon egen musik behöver jag i så...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: durachiny
·
Äldre 1177 Bukefalos - jag har ett litet "problem". För snart två veckor sedan ramlade jag av H.H och smällde i vänster fotled i en...
Svar
13
· Visningar
2 262
Senast: vallhund
·
Äldre Häromdan åkte jag tåg och passade på att lyxa med en kokoslatte från en dyr kaffeshop. Men åååååh så gott det var! Nu vill jag ju göra... 2
Svar
22
· Visningar
3 613
Senast: Rugge
·
Äldre Jag ska tydligen till Marocko om en vecka men har insett att jag behöver lite hjälp från er bukefalister. Någon som varit i Marocko? Hur... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 307
Äldre Jag har en djup fascination för skogen. Det är något trollskt och magiskt över den. Tyvärr bor jag inte vid någon djup skog men har inte... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 270
Senast: Efwa
·
Hemmet Finns det nåt man kan göra åt en knarrande/gnisslande sängstomme? Har provat att skruva isär och ihop igen men det funka inte. Finns de...
Svar
5
· Visningar
2 442
Senast: Seabaz
·
Samhälle TV:n står på här hemma medan jag fixar med annat och helt plötsligt inser jag att det är hockeymatch mellan HV71 och Djurgården. Damer... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 008
Senast: durachiny
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
18 319
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Jag vaknar alltid 2-4 gånger per natt och jag kan inte förstå varför. Är det många som har det såhär? Dom i min bekantskap tycker det... 2
Svar
20
· Visningar
1 816
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ och börja med sömntabletter? Jag brukar behöva lång tid för att somna och sen vaknar jag på småtimmarna och kan inte somna om. Men jag...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka