Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur tar man sig enklast/mest prisvärt från Stansted till centrala London via tåg/buss? Var är smartast att bo?
Svar
6
· Visningar
391
Senast: Idas
·
Fritid Var hittar man det? Den som sitter i lampan nu är bara på 2,4 W. Men den lyser ändå grymt starkt. Jag gillar väldigt milda, behagliga... 2
Svar
20
· Visningar
2 843
Senast: bettysmatte
·
Äldre Vad står det här? Det är en signatur på baksidan av en tavla. Den ska vara vriden 90 grader åt höger, lyckas inte vända bilden...
Svar
17
· Visningar
4 791
Senast: VLMF
·
Äldre Jag skrev till dem men de har hög belastning och lång svarstid. Så jag testar här istället! Jag skulle vilja kunna se alla...
Svar
8
· Visningar
560
Senast: anna_panna
·
Samhälle Är det någon här som har koll på vad som gäller när det kommer till att använda gamla traktorvägar. I bygde där jag bor, finns det...
Svar
8
· Visningar
1 924
Kropp & Själ jag blir alltid deppig och trött på hösten, mycket hungrigare och mer sugen på godis vilket resulterar i viktuppgång. På våren sommaren...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: Alexandra_W
·
Samhälle http://www.dn.se/kultur-noje/magdalena-ribbing-ar-dod/ :( 2
Svar
23
· Visningar
2 704
Senast: Pigalle
·
P
Äldre Tips? :) Jag sitter på båten nu för att ha campusträff hela helgen i en kurs botanik.
Svar
8
· Visningar
604
Senast: prallan
·
Samhälle Är det bra att förbjuda tiggeri? Vad tycker ni? Varför/varför inte? 38 39 40
Svar
792
· Visningar
35 736
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Nu är jag såå frustrerad. Jag la om min kost för lite mer än ett år sedan och kilona rasade av mig. Innan sommaren så vägde jag 7 kg...
Svar
6
· Visningar
2 436
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 374
Senast: Anders
·
Skola & Jobb Här sitter jag och vet varken ut eller in, är så ledsen och letar desperat efter en lösning eftersom jag precis har fått veta att jag...
Svar
13
· Visningar
1 554
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Jag har gått för mycket senaste veckan och har nu ont i fötterna. Riktigt ont. Jag har haft plantar fasciit (dock ej hälsporre) en gång...
Svar
12
· Visningar
1 338
Äldre Jag håller på att försöka inhandla en flygbiljett för att ta mig till Röda havet runt nyår. För närvarande är priserna ganska höga, men...
Svar
10
· Visningar
1 499
Senast: Myrten
·
Äldre Är på skitpissigt humör, nån som har nå bra filmförslag? 2
Svar
34
· Visningar
1 069
Senast: Lingon
·
Tjatter Nu har jag slut på ideer. Har letat överallt efter gummistövlar. Problemet är att jag har storlek 38 men är tydligen för tjock ovanpå... 2
Svar
28
· Visningar
1 994
Senast: AraSlei
·
Äldre Nu är strumpbyxsäsongen här igen med all den vrede den innebär :D Tycker de flesta strumpbyxor blir fula och får prickar/märken eller...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Idas
·
Äldre Finns det någon här som har varit på Färöarna? Har ni några toppentips på vad man inte får missa? Är en hopplös naturnörd och uppskattar...
Svar
15
· Visningar
1 066
Kropp & Själ Känner för en dos personlig utveckling igen och kollar på lite olika alternativ i min närhet. Det finns en som använder Resan-metoden...
Svar
13
· Visningar
1 460
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb För en undersökning i matte (som motsvarar 20% av mitt betyg) ska jag undersöka sambandet mellan hästars mått och vikt. Jag hade från...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka