Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har mängder med foton i datorn som det skulle vara kul att dra fram i ljuset och lägga ut online. Frågan är då var jag ska lägga...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Magiana
·
  • Låst
Tjatter Har varit till ICA Maxi med en vara som jag köpte för inte så länge sedan som hade gått ut i januari... :grin: Det blev bättre... 100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
65 246
Äldre @sthu och jag pratade lite om att dra ihop en ny buketräff här i Skaraborg. Förslagsvis på Mössebergsgården i Falköping som senast. När... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 396
Senast: dobbis
·
Äldre Lite annan ingång än andra tråden. Jag har lite hastigt och lustigt fått ett erbjudande om hjälp med kontantinsats och det gör att jag...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Anders
·
Äldre Pratade med en kompis förut och jag vet inte hur vi kom in på det men slutsatsen kanske nån här på buke vet :p Ponera ett par, tjejen...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag har ett problem jag haft sedan alltid känns det som. Jag har enormt mycket finnar och fet hy :( Blir 26 år och känner mig så... 2
Svar
28
· Visningar
2 043
Senast: niardasp
·
Trädgård & Växter I år får jag en fantastisk skörd av gråpäron, men hur tar jag bäst tillvara på dem? Har ni några goda receptförslag att dela med er av... 2
Svar
27
· Visningar
3 662
Senast: Lillgrådis
·
Skola & Jobb Idag blev jag irriterad och kände mig utnyttjad på jobbet. En person över mig, kom på den smarta idén om att be en reporter göra ett...
Svar
10
· Visningar
1 304
Senast: Lager
·
Äldre Är det fler som bevakar den där dräktiga okapin på ett zoo i Danmark? Den ser orolig ut nu, kanske det är nåt på gång. Titta på... 60 61 62
Svar
1 232
· Visningar
72 214
P
Kropp & Själ Jag hittar ingen affär som säljer hållbara strumpor :mad: De går sönder antingen över tårna eller hälen på en månad... Någon som har... 2
Svar
22
· Visningar
2 527
Senast: DarkInNight
·
Tjatter @Marita73 @Nominous o @Lipperta 2
Svar
22
· Visningar
1 466
Senast: vallhund
·
Relationer Det hade varit intressant att höra andras tankar! Jag och min sambo har helt olika behov av närhet. På en skala 1 -10 skattar jag hans... 2
Svar
29
· Visningar
3 183
Senast: Monkie
·
Hemmet Jag har målat om hemma och köpt ny soffa men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha ovanför - det ser så tomt ut just nu! Hur ser det... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 779
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Sedan jag var typ 12 år har jag haft svag tinnitus sedan ett disco. Det är väl inget jag har lidit av utan jag har knappt tänkt på det...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Amha
·
Samhälle Tror ni vapenlagarna ändras eller kommer allt fungera som tidigare? Jag har läst att många amerikaner är förbannade över att förövaren... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 555
Senast: Ramona
·
Äldre Funderar på det här med bostadsrätt - vad innebär det egentligen? Vad ska man ha koll på, vilka utgifter ska man ha koll på, vad krävs... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
14 902
Senast: gul_zebra
·
Äldre Bakgrund. Jag köpte 2012 min pappas hus (tidigare min farmors hus). Detta för att jag är enda barnet av fyra som vill bo där och pappa... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
12 976
Senast: rutans
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att jag skulle lägga täckbark runt min magnolia som lite extra skydd men så kom jag på att jag har ju planterat lökar runt...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Michellan95
·
Äldre Jag är sjuk. I något som troligen är ebola. Dvs jag ligger i sängen och snyter ut hjärnan och hostar upp lungorna. Jag behöver något... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 575
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som kör med WO? Menar alltså inte balsammetoden eller äggtvätt eller liknande utan enbart hårtvätt med vatten... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 214
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka