Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Det har ju under dagen skrivits om att det finns ett riktat terrorhot mot Sthlms innerstad som skulle ha inkommit igår kväll och vara... 2
Svar
30
· Visningar
2 455
Senast: Singoalla
·
Hemmet Har ett gammalt städskåp som enligt mig inte har optimal förvaring. Det är endast 60 cm brett och 130 cm långt. Normal takhöjd. Tanken...
Svar
7
· Visningar
866
Kropp & Själ Hej har blivit förkyld inte kul alls hostar Är hes ont i halsen samt kallsvettas har knappt nån aptit så. Det har jag fått i mig i dag...
Svar
4
· Visningar
539
Samhälle Jag skulle ha begärt utträda ur Svenska kyrkan för 3 år sedan men kom på att jag skulle ut och backpacka och jag tänkte att om nåt hände... 2
Svar
27
· Visningar
2 383
Senast: Lipperta
·
Äldre Har under det senaste året hållit utkik efter en begagnad bil att ersätta min äldre bil med, specifikt märke och modell. Sedan i maj har...
Svar
6
· Visningar
1 463
Senast: EmmaW
·
IT & mobiler Hej Behöver lite input från Bukes torkskåpsinnehavare Vi funderar på att skaffa ett torkskåp som komplement till torktumlaren och...
Svar
17
· Visningar
1 502
Senast: Anders
·
Äldre Vi bor i längst upp i ett hyreshus i Göteborg, där det regnat och haglat kraftigt sista tiden. Typiskt miljonprogramd hus. Vi har...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: åke
·
Skola & Jobb Någon som har pluggat EoD på SLU eller liknande? Som alltså haft för avsikt att bli etolog och som vill dela sina erfarenheter och... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 251
Senast: lizan
·
IT & mobiler Jag har en halvgammal version av Dreamweaver (CS4), som jag inte använt på många år, men tänker börja använda nu igen (efter att mitt...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: ameo
·
Äldre Min kille fyller 30 i början av november och vi vill åka på en weekend med det lilla extra. Har pratat om ishotellet/norrskensigloos...
Svar
14
· Visningar
975
Senast: megasus
·
Hemmet Man ska betala 0,75% av fastighetens värde i fastighetsskatt. Maxtaket är 7700kr/år. Tänker jag helsnurrigt nu om 0,75% av 100 000 är...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Företaget ska fixa ny hemsida och medarbetarpresentationerna (där det förut fanns bild, kontaktuppgifter och info om vad man arbetar med... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 385
Senast: ako
·
Äldre Jag finns på facebook och den senaste tiden har jag fått några vänförfrågningar av snygga tjejer som säger sig bo i mitt område (verkar...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: MM
·
Trädgård & Växter Finns det robotgräsklippare som klarar av arbetslivet hos en barnfamilj med små hundar på landet - där det finns till exempel leksaker... 2
Svar
25
· Visningar
3 885
Senast: Hazel
·
Äldre Vi kommer inte vara där för att få uppleva det, men det är ändå inte så många generationer bort. Hur tror du Sverige och världen i... 2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Petruska
·
Äldre Idag satt det en lapp i trappuppgången "hej vi kommer bryta strömmen mellan 08:00-16:00 imorgon för installation av elmätare." Detta...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: _FiA_
·
Samhälle Hallå! Vad finns det för bra pausställen i skövde och i gislaved? Toalett är hög prio men även möjlighet till att fika, köpes eller...
Svar
6
· Visningar
544
Senast: sthu
·
Äldre Har ni problem med Hotmail i dag? Jag har inte kunnat skicka något mail, de ligger i utkast och där står det att de inte kunde skickas...
Svar
5
· Visningar
566
Senast: Mineur
·
Äldre Detta är kanske ett ickeproblem för väldigt många. Men jag skulle behöva lite input på hur jag ska hantera det. Jag har en relativt ny... 19 20 21
Svar
408
· Visningar
17 054
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag har i många år haft en Wake-up-light som väckarklocka och vill fortsätta med det. Men den jag har nu har enbart fasta inställningar... 2
Svar
22
· Visningar
2 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka