Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har köpt Veet hårborttagningsmedel och tänkte höra om någon har erfarenhet av intimhårborttagning med den? Det står att man får ta... 2
Svar
23
· Visningar
2 572
Senast: Vitsippan
·
Hemmet Ja hur gör man? Jag har provat med vatten och diskmedel på trasa och även handsprit men den är fortfarande äcklig :yuck: 2
Svar
28
· Visningar
3 309
Äldre Jag har en vän som står mitt i en katastrof, där beslut om liv och död för en närstående behöver tas inom närmaste dygnet, det handlar... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 743
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag har ett helt okej jobb, men som jag tyvärr tröttnat på. Frågan är bara vad jag ska göra i stället. Om jag ignorerar det sura faktum... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 165
Senast: a1agnlju
·
Tjatter Eftersom regn är det absolut vanligaste vädret tänkte jag investera i en riktigt snygg regnrock. Har ni tips på några snygga? Det finns...
Svar
7
· Visningar
685
Senast: Hyacinth
·
Relationer Började fundera på ICE. In Case of Emergency. Nu har jag gjort en sån lista på telefonen men hur kommer räddningstjänsten åt mina nummer... 2
Svar
32
· Visningar
2 347
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i januari och la under våren märke till att mina kollegor i högre grad var sjukskrivna än på mina tidigare... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 158
Senast: lilstar
·
Äldre Vad heter denna låt? Hej! har en låt på huvudet sedan ett tag tillbaka. Det är en låt med mycket saxofon/trumpet i. Där är ingen... 2
Svar
37
· Visningar
3 144
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag vet att det är meningen att man ska reta sig på dom men det är ju ändå på riktigt. Kollar på renoveringsprogram där par ska... 2
Svar
35
· Visningar
2 839
Senast: Luff
·
Äldre Någon som har en sån? Vad tycker du om den? 2
Svar
33
· Visningar
1 381
Senast: Korven
·
Äldre Så var det dags igen, Discovery Networks "hotar" att stänga ner kanaler för Comhem- och Boxerkunder. För några månader gällde det Telias... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 044
Senast: Korven
·
Äldre Inspirerad av Filmtoppen-tråden och en sån där gammal Facebookstatus som dyker upp som "minne": Varför inte en tio-i-topplista av...
Svar
8
· Visningar
592
Senast: Ingela_S
·
IT & mobiler Jag behöver en ny jobbdator och tycker det är skitjobbigt att veta vad jag ska ha. Datorn är mitt absolut viktigaste redskap och den ska...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag tittar ofta på Masterchef-programmen på TV, kul att se andra laga mat eftersom jag avskyr det själv. Uppläggningen ska ju vara...
Svar
5
· Visningar
748
Kropp & Själ Nu har det gått 1,5 år efter förlossningen och det är fortfarande lite jobbigt att nysa eller skratta för mycket för jag har slarvat med...
Svar
13
· Visningar
1 636
Senast: Sofie_B
·
Äldre Nu när höstregnet kommit inser jag att jag behöver en sydväst eller liknande. Blir irriterad på huva när jag går och inte kan se åt...
Svar
8
· Visningar
1 512
Kropp & Själ Jag har precis börjat äta p-piller för första gången och är inne på 4:e dagen nu. Jag tänkte se om det är någon här som har erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
3 182
Kropp & Själ Hej Buke! Fruktansvärt pinsam fråga men jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag har suttit på toa i snart en timme och jag är så hård i...
Svar
14
· Visningar
1 337
Äldre Vardagsrummet i nya huset är nu komplett med ståndsmässigt ljud och bild, och redo för filmkvällar under höst- och vintermörker. Jag har... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 595
Senast: coolia
·
Äldre Jag är på jakt efter lägenhet och ska kolla på bostadsrätt som hyrs ut i andra hand. Vad ska jag fråga om? Ska jag förbereda några intyg...
Svar
2
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka