Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska på dop, funkar det att ha vanliga skor och svarta byxor?
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Lipperta
·
Samhälle En tråd jag inte trodde jag skulle starta.... Den 17 september är det kyrkoval. "Det bortglömda valet" Själv är jag inte troende och... 12 13 14
Svar
272
· Visningar
15 612
Senast: Dentaku
·
Hemmet Jag har köpt ny tvättmaskin och vill temporärt koppla in den bredvid duschen. Därför tänkte jag att vattnet ska tas från duschblandaren...
Svar
3
· Visningar
1 750
Senast: grodan21
·
Äldre Hej! Ni spm har instagram, kan ni se era besökare? Jag har inte något instagramkoto men gillar att kolla på flera andras konton. Ser dom...
Svar
3
· Visningar
547
Senast: Saeta
·
  • Låst
Tjatter Ska nog lägga mig i sängen och kolla på TV :) 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 047
Samhälle Jag är sent på bollen erkänner jag.. Man ska ju inte tvätta fleecekläder eftersom de avger så mycket mikroplaster, och det vill jag... 2
Svar
38
· Visningar
4 083
Senast: Badger
·
Fritid Kan man tvätta dessa i maskin? Nån som har de? Känns lite som läder på ovansidan så vet inte om jag vågar?
Svar
5
· Visningar
783
Senast: BernT
·
Trädgård & Växter Ja.. de här med trädgårdar.... De är inte min starka sida, skyller på att jag bor ovan odlingsgräns:up: Men nu har jag en stor ros, ca...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har haft 50% aktivitetsersättning i flera år på grund av psykiska och fysiska sjukdomar. Jag gjorde en tråd om detta tidigare, som...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Sitter och funderar över framtida klädinköp (inför hösten alltså) och vill gärna veta vad du planerar att köpa :) Själv vill jag ha ett... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 172
Senast: 95johsv
·
Äldre Hjälp, jag ska gå på bröllop om några veckor och har inget att ha på mig. Har varit och kollat lite i affärerna, men hittade inget...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Finns det några sådana jobb? Jag har i flera år jobbat på kontor och trivs väldigt bra med det MEN jag klarar inte av att sitta i små... 2
Svar
33
· Visningar
4 986
Hemmet Då mitt och makens hus blivit upptaxerat med nästan en halv miljon så har vi börjat diskutera lite om en eventuell omvärdering av vårat... 2
Svar
20
· Visningar
3 391
Senast: Terqa
·
Kropp & Själ Jag har själv ingen som helst erfarenhet på området men vet att det finns de som både är anhöriga, själva har problem eller är vän med... 2
Svar
32
· Visningar
2 157
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Vad svårt det är med kläder! Tidigare arbetade jag inom vården och hade då förmånen att bära arbetskläder. Fritiden spenderades i... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 968
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hjälp mig komma på vad det hette. Nä, inte Malena Ivarssons Fräcka fredag. Detta var coolare. Hon var nog med i något avsnitt dock. Det... 2
Svar
28
· Visningar
1 838
Senast: Luff
·
Tjatter Jag hade en så himla mysig dröm inatt. Jag drömde att jag köpt ett stort hus utanför Stockholm, och att jag visade det här huset för min... 2
Svar
37
· Visningar
2 948
  • Låst
Äldre Gått flera dagar utan att någon startat en ny tråd :eek: Så nu tar jag tag i saken själv, saknar min favorittråd (som autokorrekt vill... 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
117 631
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag hade gärna satt upp en sådan här som temporär utebelysning vid stallet. Elektrikerna har en 3 veckors väntetid just nu, och jag... 2
Svar
38
· Visningar
2 221
Äldre :( Jag älskade Hasse och Tage som barn, hela gänget med Monica Z, Martin L, Gösta E, Lena N m fl. Livet blir lite gråare när de dör...
Svar
4
· Visningar
594
Senast: Vinterbad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka