Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad ska man använda för webalbum nu när det inte längre går att dela bilder från photobucket? Jag är ute efter en sida där man kan...
Svar
18
· Visningar
1 456
Senast: vallhund
·
Samhälle ...om man inte är så sugen på att anlita ortens skinntorra KSO, finns det andra alternativ? Hur hittar man dem? Funderar på om man kunde... 2
Svar
25
· Visningar
1 981
Senast: Comatose
·
Tjatter Någon mer här på Buke som är exalterad? Jag får erkänna att jag glädjeskrek rakt ut när det officiella beskedet kom från David Lynch och... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 052
Äldre Planerar att hyra ut min lägenhet i andra hand under en längre tid. Två funderingar: Man får tjäna upp till 40 000 kr/år utan att... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 567
Hemmet Vet någon var en kan få tag i det doftljuset? Åhléns verkar ha slutat sälja det men tänkte om någon av er vet om det går att få tag på...
Svar
1
· Visningar
667
Äldre Hejsan! Nu behöver jag era bästa tips gällande att tvätta skyddsskor. Min hund pissade ner mina arbetsskor (+hela hallen+skohylla) inatt...
Svar
16
· Visningar
14 716
Senast: Lycan
·
Relationer Jag skriver här dels för att jag behöver få ur mig vissa tankar/funderingar (ska försöka att inte göra inlägget för rörigt) plus att jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 952
Senast: monster1
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 028
Senast: Görel
·
Svar
2 025
· Visningar
60 502
Senast: Magiana
·
Äldre Köpte en kajalpenna från Isadora för ett tag sedan, Perfect Contout Kajal, Waterproof...
Svar
4
· Visningar
7 196
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Ja jag tycker faktiskt det börjar bli höstmörker redan, jag blir lätt deppig på hösten. Så ös på med tips om vad man kan göra för att... 2
Svar
22
· Visningar
1 502
Senast: nickan1
·
Relationer Hur gör ni för att visa uppskattning för de ni tycker om? Vad har ni för tips och idéer på uppvaktning för nära och kära?
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Alos
·
Äldre Ja, som rubriken lyder...Idag är det bara 2 månader kvar innan jag fyller 30 :nailbiting:O_o:D. Har förträngt det, men det kommer ju...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Oldie
·
  • Låst
Relationer Jag kunde inte hitta någon tråd del 10, så nu startar jag en.. :angel: Om det redan finns en tråd gömd någonstans så får moderator gärna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
133 403
Senast: vallhund
·
Äldre Hej! Det är så att jag gifter mig 8/10. Allting är egentligen klart utom vad jag ska ha på mig över klänningen när jag är utomhus. Jag... 2
Svar
37
· Visningar
1 927
Senast: Sofie_B
·
Trädgård & Växter Jag har en fråga. Jag har kommit över lite frön av akleja. På påsarna står det att dessa ska sås inomhus i februari. Går det inte att...
Svar
14
· Visningar
2 217
Senast: Pudlan
·
Trädgård & Växter Här är tråden där vi tipsar om hemodlad/egenskördad mat. Även det man skördar i naturen eller hos grannen gills (åtminstone om grannen... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 324
Äldre Det här är en skriva-av-sig-tråd då jag är tämligen upprörd och ledsen. I ca ett halvår har vi haft en man här på gården som gjort lite... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
12 343
Senast: hastflicka
·
Samhälle Kan det stämma att en efter att ha fått indraget körkort i två år kan få tillbaks det som ett brev på posten? Jag har alltid trott att...
Svar
9
· Visningar
2 365
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?