Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Var ett par månader sedan jag skrev om min blivande flytt till Göteborg. Jag satsade allt, sade upp mig från ett fast jobb, lade ut mitt... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 768
Kropp & Själ Mitt hår ser förjävligt ut, och så vill väl ingen ha det! Tyvärr har jag diverse allergier (kontakt) som gör att jag inte kan köpa...
Svar
3
· Visningar
467
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Någon som köpt IPL-maskin och använt? Tänkte köpa denna... 2
Svar
35
· Visningar
2 268
Kropp & Själ Idag har det gått 8 år sedan min älskade pappa gick bort. minns dagen så väl men ändå. Saknaden är enorm efetr honom men vet att han...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag vrider och vänder på mina tankar om bilar :D Vad finns det för bilar som är pigga, snygga och får dra cirka 1 500 kilo? Sisådär 140... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 818
Äldre Kan man åka dit då en långweekend säg torsdag till söndag? Vi var där i maj för några år sen bara över natten på genomresa, men föll...
Svar
4
· Visningar
543
Senast: Mineur
·
Tjatter Den andra filmtråden gjorde mig sugen på att starta en där vi bara kan dela med oss av våra bästa skräckistips! :nailbiting: Mina vänner... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 339
Senast: Niyama
·
Äldre Som rubriken säger, vad har ni för planer i sommar? Ska ni besöka någonting speciellt? Har ni biljetter till någon rolig konsert? Blir... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 890
Senast: Jeps
·
Äldre Vad är bra med er hemort? Varför gillar ni just er del av landet? Bor ni kvar i området ni är uppväxta? Eller bytt område av någon... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 043
Senast: Amha
·
R
Kropp & Själ Jag behöver superbra tips för en resa i oktober. Hilfe please! Av olika skäl kan det hända att min redan planerade resa (Iran) måste... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 845
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Vårt badrum ska vara förberett för tvättmaskin, det finns ett avlopp och el. Däremot saknas det vatten, hur kopplas enklast detta? Är...
Svar
1
· Visningar
6 867
Senast: dobbis
·
Hemmet Om ni hade hyrt ett hus på landet av en privatperson, skulle ni "flyttstäda" trädgården när ni flyttade ut då? Med "flyttstäd" menar... 2
Svar
29
· Visningar
4 459
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej, Ska försöka göra en lång historia kort. Är dock lite nervös att skriva detta här. Blev tillsammans med vad jag trodde var min... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 767
Senast: Triangul
·
Äldre Min iphone är från december, simkortet/abonnemanget från januari. Efter en flygresa (slump?) har telefonen ett par gånger påstått att...
Svar
8
· Visningar
599
Senast: sweep
·
Trädgård & Växter Hej! Vet inte om detta är rätt ställe att fråga på men vi har fått en larvinvasion i ett "snöbollsträd". De är överallt, sitter flera på...
Svar
5
· Visningar
1 556
Kropp & Själ Ni som har eller har haft diskbråck, jag skulle gärna vilja höra hur det har varit för er. En närstående har det (konstaterat med MR)... 2
Svar
21
· Visningar
3 134
Senast: Trissa
·
Svar
0
· Visningar
465
Senast: hvala
·
Svar
0
· Visningar
415
Senast: hvala
·
Äldre Hur är det att bo där uppe i Norrland? Trivs ni där? Det är ju väldigt långa avstånd till typ allt och om man tex ska tävla då är det... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
11 862
Senast: cirkus
·
Äldre Spinoff på skönhet och pengar-tråden. Ni som använder smink, vad har ni i er sminkväska. Alltså det smink ni använder till vardags/tar... 2
Svar
25
· Visningar
1 454
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka