Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Funderar på att dra till Frankfurt för att se mitt favoritband, men var i Frankfurt vill man bo? Spelningen är på Commerzbank-Arena. Jag...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Kort och gott, som rubriken lyder. Hur träffades du och din partner? 4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 711
Senast: JeayL
·
Äldre Vad finns det för bra bilar som får dra över 2 ton på BE kort? Gärna suv och måste vara 4wd, diesel samt bra kvalitet och hållbarhet...
Svar
9
· Visningar
2 405
Senast: Centaur
·
Äldre Kollade i brevlådan som vanligt när jag kom hem idag. Det var lite räkningar, någon tidning och sådär. Och ett brev adresserat till... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 084
Senast: Rosett
·
Fritid Hej, är det någon här som spelar StarStable.com? Jag tycker att det är jätteroligt och skulle vilja ha fler onlinevänner. 2
Svar
27
· Visningar
4 573
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Hittade ingen riktigt bra tråd så jag startar en ny. Det är ett vildskott för det är sällsynt men vem vet - kanske det finns någon med... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 595
Senast: machafuko
·
Skola & Jobb Vad använder ni för kassasystem? Är ni nöjda? Fungerar support etc. bra? Anledningen till frågan är att vi ska byta kassasystem på mitt...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: Murray
·
Kropp & Själ I helgen nåddes jag av nyheten att några vidriga ungar skjutit ihjäl en svan i närheten av mig. Svanen i fråga var pappa till sju ägg...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 493
Skola & Jobb Just nu sitter jag och letar efter hur man egentligen bör använda ibid. vid hänvisningar i fotnot.. Jag vill minnas att när jag läste...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: Parat
·
Äldre Hur ska jag tänka? Jag behöver en bil för pendling ca 1 timme enkel väg fem dagar i veckan. Naturligtvis skulle jag vilja ha en bil som... 2
Svar
25
· Visningar
1 798
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Kan Buke hjälpa oss? Vi ska åka iväg i slutet av oktober i år och behöver hjälp att bestämma resmål. Jag vill åka till ett ställe som...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: Millz
·
Kropp & Själ Med 3kg kvar av graviditetskilona från denna graviditeten börjar jag fundera på min garderob som är under all kritik. Jag har kläder... 2
Svar
20
· Visningar
1 851
Kropp & Själ Jag har bränt mina axlar och nacke! Det gör fruktansvärt ont, svider och jäklas. Så nu behöver jag tips på bra after sun som svalkar... 2
Svar
33
· Visningar
1 294
Senast: sthu
·
Äldre Har ni något ni pysslar med eller gör själva? Jag tänker tex armband, smycken, krämer, sy, snickra, trädgård mm? Och nu menar jag inte...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Seabaz
·
Hemmet Vi ska lägga ut vår lägenhet på marknaden imorgon. Vår mäklare tycker vi ska lägga ut lägenheten någonstans omkring 1 795 000 - 1 895... 2
Svar
37
· Visningar
5 422
Äldre Den här filmen orsakade den här debatten I debatten säger Leif Silbersky att alla ungomar låter väldigt trovärdiga, men när det kommer...
Svar
11
· Visningar
4 159
Relationer Åldersgränsen för att få ha sex är egentligen femton år, men hur blir det om en kille och en tjej är ihop och den ena är femton och den... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
15 434
Senast: Skorpion76
·
Äldre Tänkte mig på en liten efterlysning då jag kammar noll när jag googlar!:arghh: Jag är ute efter en låda som är 5 cm hög för att förvara...
Svar
0
· Visningar
1 505
Senast: Emtherlia
·
Äldre Nåväl, mina önskemål är så speciella att de måste ha en egen tråd. :D Jag skulle vilja ha tips på ett par tre drinkar som skulle gå att... 2
Svar
38
· Visningar
2 030
Senast: Mixoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka